Co je inzulín lepší než Humalog nebo Novorapid?

  • Hypoglykemie

Často se při výběru inzulinu vyskytne pochybnost - jaký druh inzulínu je lepší než humalog nebo Novorapid. Jedná se o antidiabetické přípravky založené na rekombinantním inzulínu s krátkou dobou expozice. Navrženo pro korekci hladin glukózy v diabetes mellitus závislého na inzulínu a rezistenci na hypoglykemické léky. Výrobce je hlavně Francie, která určuje kvalitu léku.

Ultraširoké léky působí rychleji, než jsou absorbovány nízkokojové potraviny. Glukóza se při používání tohoto typu hormonu rychle vrátí k normálu.

Vlastnosti drog

Porovnávací vlastnosti nástrojů jsou uvedeny v tabulce:

Jak rychle jedná?

Doba expozice

Aspart a lispro jsou ultra krátkodobě působící inzulíny. A první na trhu se objevil jako "Humalog" a poté "Novorapid" a "Apidra". Maximální koncentrace inzulinu v krvi je 40-60 minut. po zavedení. Nástup účinku je stanoven po 15 minutách podání injekce. Účinně do 2 až 5 hodin. Úspěšně se užívá v případě potřeby k rychlejšímu snížení hladiny cukru v krvi (např. Ketoacidotická koma) a v léčebných režimech s prodlouženým inzulínem. S použitím těchto léků nemůže člověk odložit čas oběda a injekci.

Kontraindikace

Vymezení ultra krátkých léků se nedoporučuje, jestliže je v anamnéze alergické reakce na složky léků. Při užívání léků se mohou objevit následující nežádoucí účinky:

  • alergické reakce;
  • prudké snížení hladiny glukózy v krvi;
  • bolestivá neuropatie;
  • lipodystrofie, edém, zarudnutí v místě vpichu injekce;
  • refrakční chyby a další.

Při práci s vozidly je třeba si uvědomit, že přípravek Humalog a Novorapid působí poměrně rychle. Je nutné sledovat hladinu cukru během jízdy.

Co je lepší Humalog nebo Novorapid?

Lékař zvolí lék čistě jednotlivě. Cenová kategorie těchto léků je stejná. Podle hodnocení pacientů se u přechodů z Humalogu na "Novorapid" nebo naopak neprojevil významný rozdíl. Někteří lékaři jsou přesvědčeni, že inzulin "Lispro" je silnější. V každém případě jsou tyto léky kombinovány s prodlouženými, a když je pozorována nízká hladina cukru, jsou nahrazeny krátkými.

Systém pro zavedení hormonu může být vybrán mezi různými výrobci. Standardní rukojeti Penfill a Quickpen mají krok 1U s maximem 60U. Humapen Luxura HD opakovaně použitelná injekční stříkačka pro Humalog má minimální rozdělení 0,5 a maximální sadu 30 U. NovoPen 3 Demi pro přípravek Novorapid je k dispozici v přírůstcích od 0,5 do 35 let. Cenová kategorie těchto léků je stejná.

Jiné analogy

Ultra-krátkodobě působící inzulín apidra vyrábí francouzská farmaceutická společnost Sanofi. Aktivní složkou je inzulin "Glulizin" - rekombinantní lidský hormon. Začátek akce je stanoven na 10 minut. Rukojeť, ve které je vydána, má název "SoloStar".

Apidra nebo humalog

Účinný inzulín s velmi krátkou dobou působení je potřebný pro léčebné programy při léčbě diabetu. Vysoká rychlost absorpce umožňuje, aby takový inzulín fungoval ihned po podání, vrchol hojivého účinku je jeden a půl až dvě hodiny a doba platnosti dosahuje pět hodin. Potřebujete lék před jídlem a v některých případech můžete dokonce i po jídle. V této skupině existuje několik populárních drog. Podívejme se na ty hlavní.

Inzulin Apidra (Apidra)

Účinný francouzský inzulín Apidra (Apidra) - analogový lidský inzulín. Aktivita začíná okamžitě, a to již po deseti až dvaceti minutách po injekci injekční stříkačkou nebo čerpadlem, je pozorován pokles hladiny glukózy. Apidru můžete popíjet jak před jídlem, tak bezprostředně poté. Tento lék jde dobře s pilulkami.

Někdy dochází ke zvýšení citlivosti a zarudnutí v místě vpichu, ale rychle prochází. Tento lék lze užívat během těhotenství. Uchovávejte tento lék, který potřebujete, na temném místě, které je pro děti nepřístupné.

Ultrahormální inzulín Humalog

Krátký inzulín vyrobený ve Spojených státech amerických Humalog pomáhá rychle snížit hladinu cukru v krvi. Jeden mililitr obsahuje 40 nebo 100 jednotek. Skládá se z roztoku Lieproinzulin, který je vysoce kvalitním analogem lidského inzulínu. Tento léčivý přípravek má vynikající absorpci a začne působit do patnácti minut po podání a jeho trvání působení je pět hodin.

Lék s pumpou nebo stříkačkou by měl být patnáct minut před jídlem. Pro injekce je třeba vybrat oblast ramen, hýždí, břicha nebo stehen, přičemž je třeba dbát, aby nedošlo k pádu do cévy. Někdy někteří lidé mají k této látce lokální alergickou reakci, která se projevuje svěděním a zarudnutím kůže, ale obvykle po několika dnech se stává návykovou a alergie ustoupí.

Některé léky snižují účinnost tohoto léku, zatímco jiné naopak zvyšují. Proto pokud plánujete užívat další léky, měli byste se poradit se svým lékařem. V průběhu těhotenství, těhotenských potíží nebo jiných onemocnění souvisejících s těhotenstvím se bude vyžadovat odborné poradenství.

Při přechodu na inzulín Humalog může být nezbytné změnit dávkování a revidovat režim inzulinu, který byl použit dříve. Také je potřeba revize dávkování pro významné změny ve výživě nebo významné zvýšení fyzické aktivity.

NovoRapid krátký inzulín (NovoRapid)

NovoRapid, účinný lék na diabetes mellitus, obsahuje inzulín aspart, což je analog inzulínu produkovaný lidskou slinivkou, produkovaný metodou biotechnologie. V důsledku podávání se produkce glukózy jaterními buňkami snižuje, intracelulární transport a glykogenogeneze se zvyšují. Toto léčivo působí mnohem rychleji než rozpustný běžný inzulín a výrazně snižuje hladinu glukózy během čtyř hodin po podání. Tuto drogu můžete použít jako lidi s prvním typem cukrovky a druhou, zatímco jsou vzácnější případy noční hypoglykémie.

Přípravek NovoRapid je třeba podávat injekčně nebo vstříknout inzulinovou pumpou 10-15 minut před jídlem. Zavést ultra krátký inzulin NovoRapid do oblasti hýždí, předloktí, stehna nebo břicha.

Ultra-rychlý inzulín je skvělý způsob, jak bojovat proti cukrovce. Před použitím těchto léků se poraďte se svým lékařem.

inzulín apidra

Lidé Dejte nám zpětnou vazbu na to, kdo je APIDRE, co to je a co se jí. Kdo přešel z Humalogu do Apidry? Stojí to za to, nebo nemůžeme vyjít ven?

Maria Goncharova napsala 11. listopadu 2014: 114

Byl jsem na Apidře, když jsem se zhoršil, inzulín s velmi krátkým účinkem, jako humalog, přešel jsem z apidry na novoropid, nezapozoroval jsem rozdíl, cukr byl stejný.

Denis Lavrov napsal 12. listopadu 2014: 315

Podle jednoho údaje má Humalog vrchol mezi 1 a 2 hodinami, podle ostatních po jedné hodině, maximální doba trvání účinku je až 5 hodin, Apidra má vrchol po 1,5 hodině, doba trvání je 4 hodiny. Zdá se, že to je hlavní rozdíl. Sampo vypouštějící doktor Kohl Lantos / Apidru už měsíc

Elena Antonets napsala 12. listopadu 2014: 28

Vzhledem k názoru někoho v této věci nemá smysl, protože účinek inzulínu je vždy individuální a závisí na stavu podkožního tuku, na přítomnosti lipodystrofií, na individuální odezvě na pH inzulínového roztoku a jeho složek, hladině albuminu v krvi apod. atd.

Apidra - poslední dostupná na farmě. analógy trhu velmi krátké akce. Předpokládá se, že má nejkratší vrchol a čas působení. Ale argumentuji s tím, protože Já sám trénuji několik let v inzulínové pumpě. V Apidře nedodržuji žádné super-ultra krátké vlastnosti)). Děti mladší než 6 let jsou kontraindikovány, buďte opatrní.

Humalog - Miluji a respektuji) Jedná se o jediný inzulin, který nemá závislost na dávce.

Svetlana Ruslanová napsala dne 13. listopadu 2014: 18

Leno a jaká je dávková závislost? (Chytím humalog a nevím, co to je..)

Anna a Sofie Zyryanová napsali 13. listopadu 2014: 24

Světlana, to je doba, kdy trvání účinku inzulínu závisí na velikosti dávky. Tedy čím je dávka nižší, tím kratší trvání účinku. Něco takového))

Svetlana Ruslanová napsala dne 13. listopadu 2014: 121

jo díky moc!

Stránka byla smazána. Julia Ayub (Libanon) napsala 13. listopadu 2014: 311

Hm Elena, má Novorapid závislost na dávce? Vím o tom všechno, že čím pomalejší je trávení, ale upřímně řečeno to může být proto, že se málokdy inspiruji spoustou inzulínu, ale když si pichání nikdy nevšimlo, že to trvá dlouho - NovoRapid a humalog s stejnou rychlostí a velmi rychle. Obecně platí, že mám tyto inzulíny, dobře fungují velmi rychle, řekla bych, že je často mnohem rychlejší než jídlo, a to i při velké dávce, mají také velmi rychlou práci. Dokonce i když budu jíst některé rychlé sacharidy, pak ji potřípím ve stejnou dobu jako jídlo a cukr nezvyšuje, a pokud je pomalý, pak je po jídle významný. Nemám problémy se žaludkem. Je tohle účinek inzulínu na mě takhle, nebo jsou oba tak dobře fungují pro mě? ).

Anna a Sofia Zyryanov napsali dne 13. listopadu 2014: 321

Julia pracuje déle, pokud jde o dobu trvání akce))) pokud je dávka malá, pak akce skončí za dvě nebo tři hodiny, namísto těch, které jsou uvedeny v instrukci osm. No, jestliže je dávka velká, pak akce může dosáhnout výše,))) Odpusť mi odpověď namísto Eleny... není opravdu profesionální jazyk)))

Stránka byla smazána. Julia Ayubová (Libanon) napsala 13. listopadu 2014: 214

Anh, díky, samozřejmě, ale mluvil jsem o něčem jiném a zeptal jsem se upřímně.) Vždycky jsem věděl, co říkáš, a Elena také odpověděla výše, jen jsem napsal, že jsem stejně rychlý mít nějaký lidský protokol vysvětlil, že Elena nemá závislost na dávce, stejně jako Novorapid, s ním také necítím závislost na dávce, je také velmi rychlý, dokonce i já, než se zdálo, že by to mohlo být rychlejší než chemický dialog, který jsem absorboval, oba nezávisle na injekční dávce, super rychle na mě. Otázka, proč? Za druhé, poněkud jsem cítil rozdíl, ve kterém inzulín a kde například v pumpy jsem upřednostňoval humalog a v perách to byl novorozený.

Ultra-rychlý inzulín Humalog a jeho analogy - který je lepší použít u diabetes?

Není divu, že diabetes se nazývá nemoc století. Počet pacientů s touto diagnózou roste každý rok.

Přestože jsou příčiny onemocnění odlišné, dědičnost má velký význam. Asi 15% všech pacientů má diabetes 1. typu. Potřebují inzulínové injekce k léčbě.

Často se projevují příznaky diabetu 1. typu v dětství nebo v raném dospívání. Nemoc je charakterizován rychlým vývojem. Není-li čas přijat, mohou komplikace vést k dysfunkci jednotlivých systémů nebo celého těla.

Inzulínová substituční léčba může být provedena s použitím analogů Humalogu tohoto léku. Pokud budete postupovat podle pokynů lékaře, stav pacienta bude stabilní. Lék je analogický s lidským inzulínem.

Pro jeho výrobu je vyžadována umělá DNA. Má charakteristické rysy - začíná působit velmi rychle (během 15 minut). Doba trvání reakce však nepřesáhne 2-5 hodin po podání léku.

Výrobce

Tento přípravek je vyráběn ve Francii. Má další mezinárodní jméno - Insulin lispro.

Hlavní účinná látka

Lék je bezbarvý průhledný roztok, který je umístěn v zásobnících (1,5, 3 ml) nebo v lahvičkách (10 ml). Podává se intravenózně. Účinná látka léčiva - inzulín lispro, zředěná dalšími složkami.

Mezi další součásti patří:

  1. metakresol;
  2. glycerol;
  3. oxid zinečnatý;
  4. fosfát sodný;
  5. 10% roztok kyseliny chlorovodíkové;
  6. 10% roztok hydroxidu sodného;
  7. destilovanou vodou.

Analogy ve složení

Náhradní Humalog jsou:

  • Humalog Mix 25;
  • Inzulín lispro;
  • Humalog Mix 50.

Analogy o indikacích a způsobu použití

Diabetes se bojí tohoto léku, jako je oheň!

Potřebujete jen uplatnit.

Náhrady léku podle indikací a způsobu použití jsou:

  • všechny odrůdy léku Actrapid (nm, nm penfill);
  • Biosulin R;
  • Insuman Rapid;
  • Humodar p100r;
  • Farmasulin;
  • Humulin pravidelný;
  • Gensulin R;
  • Insugen-P (pravidelné);
  • Rinsulin R;
  • Monodar;
  • Farmasulin N;
  • NovoRapid FlexPen (nebo Penfill);
  • Epiderra;
  • Apidra SoloStar.

Analogy na ATC kódu třetí úrovně

Drogy, které mají jiné složení, ale podobné u indikací, způsobu použití, více než tři tucty.

Název některých analogů Humalog podle ATC kódu třetí úrovně:

  • Biosulin N;
  • Insuman Bazal;
  • Protafan;
  • Humodar b100r;
  • Gensulin N;
  • Insugen-N (NPH);
  • Protafan NM.

Humalog a Humalog mix 50: rozdíly

V průběhu času mohou problémy s hladinou cukru vést k celé řadě nemocí, jako jsou problémy s zrakem, kůží a vlasů, vředy, gangrény a dokonce i rakoviny! Lidé trpěli trpkými zkušenostmi, aby normalizovali úroveň užívání cukru.

Někteří diabetici mylně považují tyto léky za úplné analogy. To není. Neumal Protamine Hagedorn (NPH), který zpomaluje působení inzulínu, byl zaveden do léku Humalog Mix 50.

Čím více doplňků, tím delší je injekce. Jeho popularita mezi diabetiky je dána tím, že zjednodušuje schéma inzulinové terapie.

Humalog Mix 50 kazet 100 IU / ml, 3 ml v injekční stříkačce KvikPen

Denní počet injekcí je snížen, ale to není prospěšné pro všechny pacienty. U injekcí je obtížné zajistit dobrou kontrolu cukru v krvi. Kromě toho neutrální protamin Hagedorn často způsobuje alergické reakce u diabetiků.

Nejčastěji je dávkování inzulinu s dlouhým účinkem předepsáno pro starší pacienty, kteří kvůli věku souvisejícím funkcím zapomínají dávkovat injekce včas.

Humalog, Novorapid nebo Apidra - což je lepší?

Jejich lepší vzorec umožňuje rychle snižovat cukr.

Lidský inzulín se projevuje za půl hodiny, jeho chemické protějšky potřebují pouze reakci 5-15 minut. Humalog, Novorapid, Apidra jsou ultra krátké léky určené k rychlému snížení hladiny cukru v krvi.

Ze všech drog je nejsilnějším Humalogem. Snižuje krevní cukr 2,5krát silnější než krátký lidský inzulín.

Novorapid, Apidra poněkud slabší. Pokud porovnáte tyto léky s lidským inzulínem, ukazuje se, že jsou 1,5krát silnější než druhý.

Související videa

O charakteristikách užívání inzulínu Humalog ve videu:

  • Stabilizuje hladinu cukru dlouho
  • Obnovuje produkci inzulínu pankreasem

Diskuse

APIDRA.

22 příspěvků

Pravděpodobně už není relevantní. Ale pořád.
Používám všechny tři ultras založené na mé dostupnosti a mé potřeby. A ačkoli se obvykle nazývají úplně zaměnitelnými, z vlastních zkušeností by je nazývali velmi sooooo úsekem. Pracují pro mě různými způsoby. Co mohu říci ve srovnání.

Práce Apidra má nejvyšší rychlost otáčení (letní takový dojem, že se začíná pracovat přímo v procesu vstřikování), což je silnější působení na začátku, někde během půl hodiny, pak se aktivita snižuje neostře a udržována na úrovni asi 4 hodin. Proto se v rámci Apidra může vypít 0,5 litru šťávy, bez zastavení, jíst jeden po druhém 5 sladkosti, jíst poměrně velký kus Chak-Chak (nejrychlejší sladké pro mě), aby si šanci. A vše bude v pořádku. Používám také apidru, když se na jaře metabolismus zpomalí natolik, že Novorapid (NR) začne pracovat pomaleji než Actrapid (AR), ale AR vůbec nefunguje. Vychází!

Práce Humalog, podle mého názoru, lze považovat za klasiku, co je požadováno od ultra: jen rychlé zase dostat injekci bezprostředně po jídle a počítání (spíše než bodné dopředu a myslet ve stejnou dobu, jako bych právě zasáhla v prick dávku), schopnost bezproblémově kompenzuje téměř všechny produkty. Koincidence potravinových profilů a inzulínu může být dosaženo bez velkých obtíží.

HP pracuje pro mě nejméně stabilní ze všech ultra. Je charakterizován nejpomalejším otočením, jehož rychlost závisí na sezóně (max v létě, začíná zpomalovat na podzim, pokračovat v zimě a úplně zpomalit na jaře). Jaro ráno prakticky nefunguje! Zrušení profilu nemůže být řečeno, že je málo předvídatelné, ale nějaký trhavý. Nebo nemohu vzít v úvahu celou řadu faktorů, které by mu pomohly otočit se rychleji a pracovat stabilněji. Pravděpodobně potřeba jídla, kterou jí a vlastnosti organismu, se neshodují s jeho schopnostmi.

Insulin Apidra (Solostar) - návod k použití

Po objevení se krátkodobě působícím inzulínem analogy diabetes terapie přišel zásadně novou úroveň bylo možné stabilní kontrolu glykémie u většiny pacientů, výrazně snižuje riziko mikrovaskulárních abnormalit, hypoglykemického komatu.

Důležité vědět! Novinka, kterou doporučují endokrinologové pro stálé monitorování diabetu! Potřebuješ jen každý den. Přečtěte si více >>

Apidra je nejmladší představitel této skupiny, práva na drogu patří francouzskému podniku Sanofi, který má mnoho poboček, z nichž jedna se nachází v Rusku. Apidra má prospěch oproti krátkým lidským inzulínům: začíná a přestane pracovat rychleji, dosahuje svého vrcholu. Díky tomu mohou diabetici odmítnout snacking, jsou méně svázáni s jídlem, jsou ušetřeni tím, že budou muset počkat, až začne působení hormonu. Stručně řečeno, nové léčivé přípravky se ve všech ohledech zaobíraly tradičními. To je důvod, proč podíl pacientů užívajících inzulínové analogy neustále roste.

Návod k použití

Léčivou látkou je glulisin, její molekula se liší od endogenního (syntetizovaného v těle) inzulinu dvěma aminokyselinami. Vzhledem k této náhradě není glulisin nakloněn k tvorbě složitých sloučenin v lahvičce a pod kůží, a proto rychle vstoupí do krve ihned po injekci.

Mezi pomocné složky patří m-kresol, chlorid sodný a hydroxid sodný, kyselina sírová, tromethamin. Stabilita roztoku je zajištěna přidáním polysorbátu. Na rozdíl od jiných krátkých přípravků obsahuje inzulin apidra zinek. Roztok má neutrální pH (7,3), takže se může ředit, pokud jsou zapotřebí velmi malé dávky.

Nelze použít pro hypoglykemii. Pokud je cukr před jídlem nízký, je bezpečnější podat apidru o něco později, když je normální glykémie.

Přecitlivělost na hlyluzinu nebo pomocné složky roztoku.

  1. Požadovaná dávka inzulínu se může lišit v závislosti na emocionálním a fyzickém stresu, nemoci, užívání některých léků.
  2. Při přechodu na Apidru z inzulínu jiné skupiny a značky může být zapotřebí upravit dávkování. Abyste předešli nebezpečné hypo- a hyperglykémii, musíte dočasně zvýšit kontrolu cukru.
  3. Chybějící injekce nebo zastavení léčby přípravkem Apidra vede k ketoacidóze, která může být život ohrožující, zejména u diabetes 1. typu.
  4. Přeskakování jídel po podání inzulínu je plné těžké hypoglykémie, ztráty vědomí, kómatu.

Nežádoucí účinky na apidru jsou běžné u všech typů inzulinu. Pokyny pro použití detailu informují o všech možných nežádoucích činnostech. Nejčastěji pozorovaná hypoglykemie spojená s předávkováním lékem. Jsou doprovázeny třesem, slabostí, agitací. Závažnost hypoglykemie je indikována zvýšením srdeční frekvence.

Hypersenzitivní reakce ve formě otoku, vyrážky, zarudnutí jsou možná v místě vpichu. Obvykle zmizí po dvou týdnech užívání přípravku Apidra. Závažné systémové reakce jsou vzácné, vyžadují naléhavou výměnu inzulinu.

Nesoulad s technikou zavádění a individuálními charakteristikami podkožní tkáně může vést k lipodystrofii.

Inzulin Apidra neinterferuje se zdravým průběhem těhotenství, nemá vliv na intrauterinní vývoj. Lék je povolen užívat těhotným ženám s diabetes typu 1 a 2 a gestačním diabetem.

Studie o možnosti podání přípravku Apidra do mateřského mléka nebyly provedeny. Inzulíny zpravidla pronikají do mléka v minimálním množství a poté se tráví do trávicího traktu dítěte. Možnost inzulínu v krvi dítěte je vyloučena, takže jeho cukr nebude klesat. Existuje však minimální riziko alergické reakce u dítěte na glulisin a jiné složky roztoku.

oslabit účinek inzulínu: danazol, isoniazid, klozapin, olanzapin, salbutamol, terbutalin, somatropin, epinefrin.

Amplify: Disopyramid, pentoxifylin, fluoxetin. Klonidin a reserpin mohou maskovat známky nástupu hypoglykemie.

Alkohol zhoršuje kompenzace diabetes mellitus a může způsobit závažnou hypoglykemii, a proto by jeho užívání mělo být omezeno na minimum.

Lékárny nabízejí Apidru především v perách s injekční stříkačkou SoloStar. Umístili kazetu s roztokem o objemu 3 ml a standardní koncentrací U100, výměna kazety nebyla provedena. Krokový dávkovací pero - 1 jednotka. V balení 5 per, pouze 15 ml nebo 1500 jednotek inzulínu.

Přípravek Apidra je k dispozici také v lahvičkách o objemu 10 ml. Obvykle se používají v lékařských zařízeních, ale mohou být také použity k naplnění zásobníku inzulínovou pumpou.

Zaměřme se na vlastnosti použití přípravku Apidra, které nejsou uvedeny v návodu k použití.

Chcete-li dosáhnout dobré náhrady diabetu na Apidře, potřebujete:

  1. Infikujte 15 minut před jídlem. Podle návodu roztok může být podáván v průběhu a po jídle, ale v tomto případě se bude muset smířit s dočasným vysokým obsahem cukru, a tím i zvýšené riziko komplikací.
  2. Udržujte přísný výpočet jednotek chleba, neumožňujte používání nezahrnutých potravin.
  3. Vyhněte se potravinám s vysokým objemem s vysokým glykemickým indexem. Vytvořte stravu především na pomalých sacharidech, rychle se spojte s tuky a bílkovinami. Podle hodnocení pacientů s touto dietou je snadnější najít správnou dávku.
  4. Uchovávejte si deník a na základě jeho údajů okamžitě upravte dávku inzulínu Apidru.

Látka může být široce používána k kompenzování diabetu u dospívajících. Tato skupina je méně disciplinovaná, zvláštní stravovací návyky, aktivní životní styl. V pubertě se potřeba inzulínu často mění, riziko hypoglykémie je vyšší, hyperglykemie trvá déle po jídle. Průměrný glykovaný hemoglobin u dospívajících v Rusku je 8,3%, což je daleko od cílové úrovně.

Studie o použití Apidry u dětí ukázaly, že tato droga je stejně účinná jako Humalog s NovoRapidem, snižuje cukr. Riziko hypoglykémie bylo také stejné. Významnou výhodou přípravku Apidra je nejlepší kontrola glykemie u pacientů s dlouhodobým zvýšením cukru po jídle.

Užitečné informace o přípravku Apidra

Apidra se týká ultra krátkého inzulínu. Ve srovnání s krátkým lidského hormonu léčiva do krve je 2 krát rychlejší hypoglykemický účinek byl pozorován po čtvrt hodiny po subkutánním podání. Akce se rychle zvětší a za hodinu a půl dosáhne vrcholu. Doba působení je přibližně 4 hodiny, po níž zůstává v krvi malé množství inzulínu, které není schopné ovlivnit glykémii.

Pacienti na Apidře mají lepší výkon v oblasti cukru, mohou si dovolit méně přísnou dietu než diabetici na krátkém inzulínu. Lék snižuje čas od uvedení do jídla, nevyžaduje přísné dodržování stravy a povinné snacking.

Pokud diabetik drží dietu s nízkým obsahem karbamidu, účinek inzulínu Apidra může být příliš rychlý, protože pomalé sacharidy nemají čas na zvýšení krevního cukru v době, kdy lék začne pracovat. V tomto případě se doporučují krátké, ale ne příliš krátké inzulíny: Actrapid nebo Humulin Regular.

Způsob podání

Podle pokynů se Apidra inzulin podává před každým jídlem. Je žádoucí, aby mezi jídly bylo nejméně 4 hodiny. V tomto případě se účinek těchto dvou injekcí nepřekrývá, což umožňuje efektivnější kontrolu diabetu. Glukóza by neměla být měřena dříve než 4 hodiny po injekci, kdy podaná dávka léčiva dokončila svou práci. Pokud po uplynutí této doby je cukr zvýšený, může být provedeno tzv. Korektivní jog. Je povoleno kdykoli během dne.

Závislost účinku na době podání:

Trpíte vysokým krevním tlakem? Věděli jste, že hypertenze způsobuje infarkty a mrtvice? Normalizujte svůj tlak. Přečtěte si názor a zpětnou vazbu ohledně metody zde >>

Apidra

Ultrashort inzulin apidra: zjistěte vše, co potřebujete. Níže naleznete návod k použití, napsaný v srozumitelném jazyce. Pochopte, jak nalézt optimální dávku, kolikrát denně a na jakých místech je potřeba tento přípravek vyrážet, kolik hodin každá injekce trvá. Apidra je vysoce účinný inzulín vyráběný solidní mezinárodní firmou Sanofi-Aventis. Je populární u diabetiků jak v rusky mluvících zemích, tak v zahraničí. Aktivní složka - glulisin. V článku je tento lék srovnáván s analogickým přípravkem NovoRapid.

Ultrashort inzulin apidra: podrobný článek

Mějte na paměti, že rozmazaný inzulin Apidra obvykle zůstává stejně transparentní jako čerstvý. Při vzhledu není možné určit jeho kvalitu. Proto by se podle soukromých oznámení neměl koupit inzulín z rukou. Koupit jej v renomovaných lékárnách, která dodržují pravidla pro ukládání.

Návod k použití

Při přípravě injekcí přípravku Apidra, stejně jako u jiných typů inzulínu, musíte dodržovat dietu.

Mnoho diabetiků, kteří si podávají inzulín, věří, že záchvaty hypoglykémie nelze vyhnout. Ve skutečnosti je možné udržet stabilní normální cukr i při těžké autoimunitní nemoci. A ještě více s relativně mírným diabetem 2. typu. Není nutné uměle nadhodnocovat hladinu glukózy v krvi, aby se zajistila proti nebezpečné hypoglykémii. Podívejte se na video, ve kterém Dr. Bernstein diskutuje o tomto problému s otcem dítěte s diabetem 1. typu. Naučte se, jak vyvážit dávky výživy a inzulínu.

Následují další podrobnosti.

Apidra je droga toho, co dělá?

Mnoho lidí se domnívá, že Apidra je krátkodobě působící inzulín. Ve skutečnosti je to velmi krátká droga. Neměl by se zaměnit s inzulínem Actrapid, který je opravdu krátký. Po zavedení ultra krátké Apidry se začíná jednat rychleji než krátké přípravky. Jeho efekt je také brzy ukončen.

Konkrétně se jedná o krátké formy inzulínu začnou působit 20-30 minut po injekci a ultra Apidra, Humalog a NovoRapid - 10-15 minut. Omezují dobu, po kterou musí diabetici počkat před jídlem. Uvedené údaje jsou přibližné. Každý pacient má svůj vlastní počáteční čas a sílu výstřelů inzulinu. Kromě použitého léčiva závisí na místě vpichu, množství tělesného tuku a dalších faktorech.

Všimněte si, že diabetici, kteří sledují dietu s nízkým obsahem sacharidů, krátké inzulínové injekce před jídlem jsou lépe vhodné než ultra krátké léky. Faktem je, že potraviny s nízkým obsahem sacharidů, které jsou přínosné pro diabetiky, jsou tělem pomalu absorbovány. Apidra může začít snižovat cukr mnohem dříve, než je konzumovaný protein tráven a část z něj se změní na glukózu. Vzhledem k nekonzistenci rychlosti působení inzulínu a absorpce potravin může hladina krevního cukru nadměrně klesat a následně ricocheting stoupat. Přemýšlejte o přechodu z inzulínu apidra na krátkou přípravu, například na přípravek Actrapid NM.

Jaká je doba trvání injekce tohoto léku?

Každá injekce inzulínu Apidra trvá přibližně 4 hodiny. Zbytkové dýmky trvají až 5-6 hodin, ale to není důležité. Maximální účinnost je v rozmezí 1-3 hodin. Změřte cukr znovu ne dříve než 4 hodiny po injekci inzulínu. Jinak přijatá dávka hormonu nemá dostatek času na to, aby jednal. Snažte se nedovolit oběma dávkám rychlého inzulínu cirkulovat současně v krvi. K tomu by měla být injekce přípravku Apidra prováděna v intervalech nejméně 4 hodiny.

Apidra nebo NovoRapid: co je lepší?

Oba tyto typy ultra krátkého inzulínu mají mnoho fanoušků. Jsou podobná, ale pro každého diabetika tělo reaguje na ně svým vlastním způsobem. Který z nich začne? Rozhodněte se sami. Pacienti obvykle podávají inzulín, který poskytují zdarma. Pokud lék funguje dobře, zůstaňte na něm. Změna jednoho typu inzulínu na jiný by měla být pouze tehdy, když je to naprosto nezbytné.

Opakujeme, že diabetik typu 1 a 2, s nízkým obsahem sacharidů, které přilnou lepší používat krátké inzulín místo Apidra, Humalog nebo NovoRapid. Zvažte možnost přechodu na léčivo s krátkodobým účinkem, například na přípravek Actrapid NM. Možná, že se vaše hladina cukru v krvi přiblíží normálu, eliminuje jejich skoky.

Novorapid, Humalog, Apidra nebo Actrapid? Váš názor.

  • labyrinth4424
  • 5. prosince 2009
  • 19:44

Řekni mi, má smysl přejít z Actrapidu na Novorapid?

Existují nějaké výhody přípravku Novorapid proti přípravku Actrapid?

Měl někdo zkušenosti s takovým přechodem nebo obrácením?

Jak přípravek NovoRapid užívá? Je s ním možné zhubnout? Je možné kompenzovat "roztříštěný" diagram napájení?

  • howe
  • 5. prosince 2009
  • 19:54

Mám NovoRapid a obecně nejsou žádné problémy.. co chci a kdy chci. dávka - přibližně 1,2 jednotek na 1 XE - zvedl a použil. ).

pokud vím, actrapid je stejný, ale začne jednat později.. a je to nepohodlné.. s Novorapidem můžu přijít do restaurace s přáteli a dostat se hned přímo u jídla..

  • sue
  • 5. prosince 2009
  • 19:55

Přešel jsem z Actrapidu na Novorapid.

Novorapid - zkrátka. ultra krátký.

No, právě na horlivém odškodnění fungovalo horší.

Myslím, že to má každý jednotlivě.

zhubnout To není závislé jen na typu inzulínu.

  • ignorant199412
  • 5. prosince 2009
  • 20:05

Michael Holod Golikov a kolik za den o kolishu?

Chtěl bych jednat s NovoRapidem na akropidy, ale endokrinologisté říkají, že s dodávkami velmi těsně a mám jeden penfill na občerstvení po dobu jednoho měsíce, je to tako pro mě pohodlné jídlo, nemám srovnání s akropidy vůbec. -40 min Účinky přípravku Novorapida končí po 2-3 hodinách a akropid udržuje cukr po dobu 5-6 hodin.

  • ignorant199412
  • 5. prosince 2009
  • 20:06

můj aktropid příliš obtížné vyvážit jeho diabetes, dílů acetonu a byli.udobno být krátké a velmi krátké.

  • howe
  • 5. prosince 2009
  • 20:43

obecně pichlo asi 35 IU denně + 12 Lantusů, ale nyní se zlepšilo, užívám 12 tablet přípravku Januvia, pichám hodiny v 10 hodin 2-4 IU přípravku Novorapid, abych snížil a snížil a snížil 10 IU Lantusu..k. opravdu chcete léčit cukrovku. Právě teď se cítím kompetentně a dělám spoustu sportů, takže potřeba inzulínu je pouze večer, kdy chcete jíst více, ale nedokážete se pohybovat, takže musíte vyčistit pár jednotek

  • labyrinth4424
  • 5. prosince 2009
  • 20:55

№4 - to je důvod, proč chci jít, zkušenosti a názory jsou zajímavé

Mám nyní chaotickou stravu (pouze nově rozbité maminky pochopí))))) a kvůli délce trvání účinku actrapidu se někdy dostanou klouby - ať už hypo nebo hyper (pokud užíváte inzulín po křivce a méně, pak cukr skáče vysoko) Překvapení, když je dítě doma - omlouvám se - Kick, děsivý!

  • sekretariát6485
  • 6. prosince 2009
  • 01:15

Jsem pro společnost NovoRapid, protože je mnohem pohodlnější a jídlo je mnohem jednodušší: po dobu hodin není jasný režim. Pokud jde o kompenzace - to na NovoRapidu, to na Aktrapidu - to bylo stejné všude =)

Co se týče ztráty hmotnosti, nemůžu nic říct - vždycky jsem byla spokojená s vámi.

  • pohrdavý
  • 6. prosince 2009
  • 14:01

přešel na Novorapid před rokem! Nemůžu se radovat! Nějaký zázrak))) S aktrapidem jsem byl závislá na čase! A nyní svoboda))

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14. prosince 2009
  • 12:42

Před třemi týdnami jsem přešel na Novorapid. Lékař na tom trval na tom, že se v průběhu těhotenství staly běžné. Gip vlevo, ale tady cukr skáče a někdy to nevím, proč (((

  • sargent
  • 14. prosince 2009
  • 16:47

Novorapid je lepší, pokud nechcete záviset jen na snackingu, ale naopak, prihrditsya mezi dvěma injekcemi tak, aby uplynulo 3-4 hodiny. Virusrapid se v žádném případě překrývá a Novorapid by neměl namočit a neměl dávat bardak. není závislý.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14. prosince 2009
  • 21:40

U přípravku Novorapid někdy trvám 6-7 hodin mezi injekcemi, jinak to nefunguje.

  • franšízy
  • 15. prosince 2009
  • 21:23

Už někde řekl. Jíte - zvednete Novorapid. Nejezte - nepoužívejte. A proč svačiny? Jedl, pichlil a zapomněl. Zatímco žaludek nepřipomíná. 100% lepší než Actrapid.

  • queueing388
  • 16. prosince 2009
  • 06:19

Pro každý, jejich priority, v závislosti na tom, kdo krmí. s aktivním pohybem (univerzitou, prací atd.), Novorapid je vhodný. Přešel jsem z Actrapidu na Novorapid a líbí se mi to. aktrapid vyžaduje neustálé snacking, trápí s OAG, protože jsem měl hroznou chuť na nízké hladiny krevního cukru))), ale nyní všechna pravidla, ruce nedosáhnou více než jablka, atd jak zlomil pry)))

  • nameable199001
  • 16. prosince 2009
  • 10:27

Za prvé, abychom ztratili váhu, stačí jíst víc než 10 chlebových jednotek denně (pravděpodobně je to v tabulce).

za druhé, nerozumím proč, po koristě, dělat vtip každých 1,5 hodiny? Rozložte: večeři 4 heh. - 4 jednotky Pokud je cukr nekonečně nad 9, okamžitě přidejte redukci. Opít se znovu, nevadí?

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. prosince 2009
  • 13:49

a bílkoviny, tuky? To je asi 1000 kkal.ya léto přivádí asi 10 Heh a tenké + ovoce v hojnosti byl naedalas.devushki vědí, že vždy zhubnout)

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. prosince 2009
  • 13:50

pro mě je nejkratší je apidra, ještě rychlejší než Novorapid)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 14:47

Byl jsem převeden na tento Novorapid a princip akce nebyl prakticky vysvětlen. Chápu, že to funguje po dobu 3-5 hodin, mezi přestávkami není možné jíst další HE, jako na Humulinu R. A co se stane, že bych měl jíst každé 3 hodiny. Například jsem včera snídal v 10 hod., Vyrobil Novorapid. 2 hodiny po snídani cukr 6.4. Pak neudělala nic, prostě ležela na gauči až do 15:30, měřila cukr před večeří - 8,4. Co dělat, nechápu, proč se cukr zvedl. Řekněte mi, prosím, kdo ví!

  • nevhodnost
  • 16. prosince 2009
  • 14:56

No, možná prodloužená nestačí. nebo dlouhé žíravé sacharidy jedl ráno, Novorapid již pracoval a sacharidy jsou stále tyčinky..

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 15:07

Takže si myslím, že prodloužený není dost. Ráno jsem jedla müsli s mlékem. Koneckonců, když jsem byl na Humulinu R, naopak, snížil jsem dávku dlouhé dávky (Lantus). Takže musím to znovu zvětšit?

  • nevhodnost
  • 16. prosince 2009
  • 15:20

Na Humulinu R jsou chvosty navzájem překrývají, možná proto Lantus potřeboval o něco méně.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 15:21

Ano, Maximovi, často jsem měl hypy kvůli těmto "ocáskám" a teď velmi zřídka. Zkusím dlouhé zvýšení jednotek o 2-4.

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 15:50

Oksana, neměli byste jíst každé 3 hodiny) NovoRapid ultra krátký inzulín, který trvá 2 hodiny, během něhož stecharidy, které jste jedli ztuhli. proto nepotřebuje snacking. krátký, inzulin funguje až 4 hodiny, a proto vyžaduje snacking. co jste jedli, je již strávil a stále funguje. Krátká dávka se počítá s výpočtem budoucího svačinu a pro ultra krátký, přímo na to, co jste právě snížili.

s největší pravděpodobností dlouho není dost)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 16:04

To je dobře, Alexander, že bychom neměli mít tak často))) Ale NovoRapid působí statické 3-5 hodiny a Humulin R 5-6, protože z toho jsem šel před zavedením krátkých dávkách, a výsledek byl Heep.

Jo, ani doktor mi nevysvětlil, že dávka dlouhé dávky by měla být zvýšena (

  • nevhodnost
  • 16. prosince 2009
  • 4:10

Kolik lidí má tolik názorů! :)))))))))))))))

Nadezhda Kolosova, často lékaři motivují k přesunu do Novorapidu, protože snacking není z nějakého důvodu potřebný :)))

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 16:19

Byl jsem to učil ve škole diabetes. Více než nedávno) a v moderní škole), co jiného je špička toho, o čem mluvíte? dívka má lantus. nemá žádné vrcholy vůbec.

Oksana 3-5 hodin, samozřejmě, můžete souhlasit. Ale ne tak docela. Začíná pracovat téměř okamžitě, což je důvod, proč dává příležitost k pichání okamžitě po jídle a je na množství svařených sacharidů. a co zůstane tam po 3-5 hodinách. To může způsobit hypu, pokud děláte časté vtipy.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 16:21

Ano, doktor mi také řekl, že na Novorapidu není nutné mít občerstvení!) A také proto, že na Novorapidu je pravděpodobnost hypoglykemie velmi malá!

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 16:50

Proč to není nutné pro krátký! Pro krátký jeden! například máte 1 jednotku inzulínu na 1 heh. pichali jste 5. jíst 3h, a po 2 hodinách další 2He zde a to šlo 5he. a na poslední chvíli jedl, 3 pichlil. a pokud je lantus správně vybrán, pak drží pozadí na 24 hodin a vše je hladké.

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 17:05

Ano, protože krátký je 4-5 hodin! a jídlo v našem těle je absorbováno 2 hodiny! více či méně jasné? nebo podrobněji rozpustit?)))

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 17:23

Pokud si všimnete, ukáže se po občerstvení, množství inzulinu se rovná počtu HE. žádné sády se nedotkly.

Mám teď apidru a lantus. V tomto jídle jsem dala přesně tolik, kolik jím jím. všechno je dobré

  • austin
  • 16. prosince 2009
  • 17:28

Pořád mi vysvětluješ, proč jsi dal krátký víc než je třeba? Co pak jíst znovu, ale nekládat inzulín?

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 17:31

Psím v čínštině. :)))))

  • austin
  • 16. prosince 2009
  • 17:34

"Ano, protože krátký efekt je 4-5 hodin! A jídlo v našem těle je absorbováno o 2 hodiny!" Logické, omlouvám se, jako je Chernomyrdin.

  • labyrinth4424
  • 16. prosince 2009
  • 17:51

Andrei Lom, tady bych chtěl sundat kus od vás a chci! Nebuďte tak sebejistý! Citace je správná! Peak Novorapida, když přijde? A když se jeho akce zastaví? Přečtěte si pokyny pro Novorapid a požádejte lékaře! Faktem zůstává, že zpracování potravin v těle trvá 2 hodiny. Akce Novorapida v těle 4-6 hodin! Ale aktrapid 6-8 hodin, a tentokrát záleží na životním prostředí, zdraví a emocionální stav.

Jak se s tebou nechci hádat))))))) Jeden Obr!

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 18:29

Také ve škole jsme se učil, že trvání krátkého inzulínu závisí také na jeho dávce. t.j. pokud vložíme 4 jednotky krátce, pak její akce začne za 30 minut a až 4 hodiny. ale pokud se jedná o 20 jednotek, akce začne za 30 minut a až do 6 až 8 hodin

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 18:37

Když jsem byl na Humulinu R, udělal jsem přesně tolik, kolik jsem jedl, tj. zejména pro potraviny. Po 30-60 minutách začala jíst. Pak po 2 hodinách podkroví, jinak bude hippa, protože po 3-4 hodinách má špičku.

  • franšízy
  • 16. prosince 2009
  • 18:44

Andrew, brambory, mléko, jím velmi opatrně. Snažím se jíst ráno - a dopředu. A pokud večer, pak jsem snížit množství brambor (ve srovnání s kaše) nebo ukrást pár jednotek. Novorapida více. A obecně se snažím vyhnout se mléku - dávám přednost kyselému (máme domácí mléko) - to tak neváží jako cukr. A obecně je nutné dávat inzulínu, jak moc, takže cukr po 2 hodinách je 4-7, a ne kolik z těchto HE

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 19:05

Andrei, už jsi šel přes školu? Pokud ano, jak dlouho? Vidíte, teď existuje několik dalších přístupů k kompenzování SD. Samozřejmě je jasné, nebudete přesvědčeni. vždy jednodušší učit, než rekvalifikovat.

  • sympathetic4141
  • 16. prosince 2009
  • 20:36

Něco, co jsem neviděl odpověď na mou otázku)

Obecně, zítra chodím na endokrinologa, doktor je nádherný. Nejlepší potvrzení jsou vděční pacienti s dobrými cukry. ukázat jí naši korespondenci), pak dosáhnete svého cíle)

  • nevhodnost
  • 17. prosince 2009
  • 10:17

Andrew, také jsem prošel touto školou cukrovky, ale to bylo asi před 13 lety. Ale dokonce i oni nám vysvětlili, že pod actrapidem je nutná kousnutí, protože jeho operace je prodloužena v čase a vrchol se objevuje za 2-3 hodiny, a pokud předpokládáme, že vaše večeře je 5 X.E., pak můžete udělat Novorapid a jíst 5 X.E. Vzhledem k tomu, že cukr bude v normálním rozmezí, pak na přípravku Actrapid, aby nedošlo k přílišnému cukru po jídle (např. Za hodinu), je lepší jíst 4 X.E. a 1 za 2-3 hodiny, nebo dokonce jíst 3 X.E. a ještě o dva později. No, něco takového..

  • sympathetic4141
  • 17. prosince 2009
  • 18:58

Andrew, obecně, všechno se ukázalo, jak jsem řekl. Přečtěte si, možná budete rozumět tomuto vysvětlení)))

"Pokud je inzulín velmi krátký, pak bude mít čas se otočit a důstojně přijmout potravu. Jeho profil se bude co nejvíce shodovat s růstem SC a všechny sacharidy (s přesnou dávkou) budou využity bez hrubou silou a nedostatkem. jestliže je inzulín jednoduchý (krátký), nebude mít čas se úplně otočit, růst SK překročí růst inzulínu v krvi, a proto se po jídle může objevit významný vrchol SK a v tomto případě má smysl l prolomit jídlo do dvou částí: hlavní příjem + občerstvení, ale je to dva díly jednom jídle jeden a pro něž lze získat vyrovnávací dávka byla vypočtena v tomto případě je hlavní jídlo se jí některé potraviny, a po nějakém čase - o zbytek.!. Zbytek je snack. "

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. prosince 2009
  • 10:50

Nic se nevypracuje (přidala jsem dávku Lantusu a stalo se tak, že to bylo, když jsem vzal Humulin R namísto Novorapidu.) Lantus snížil cukr až do rána.

Večer: hladina cukru v krvi je 23,20 - 7,4; při 00,20 - 6,0; v 6.30 ráno se probudím v studeném potu, ruce se třásou, měřím cukr - 2.5 ((Samozřejmě, že gipa pije sladký čaj, ale já jí to budu.) Nakonec v 8.00 hodu se dostanu k práci, cukr - 14.1 ((

Nějaký nesmysl, Lantus během dne není dost, a když udělá víc, udělá hypotéku na noc ((

  • nevhodnost
  • 18. prosince 2009
  • 11:20

No, zdá se, že není nutné přidat Lantus, ale hrát si s krátkým jídlem a ráno.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. prosince 2009
  • 11:25

Ano, to je jisté ((A pak je to zlomený stav po ranní sádře ((

A moje snídaně jsou vždy stejné, ať už kaše, záchvat a káva, nebo müsli s mlékem a kávou. Celý život byl.

  • sympathetic4141
  • 18. prosince 2009
  • 18:14

Zeptala jsem se svého lékaře na tebe, řekla, nechala ji zkusit přidat ultrasnímek. a dlouhá se nedotýká.

  • franšízy
  • 18. prosince 2009
  • 21:39

Pokud je hippa ráno - lantus - minus 1-2. Druhá krátká hra.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. prosince 2009
  • 00:43

Ano, Sergey, zeptala jsem se svého lékaře, řekla mi, abych zkrátil dlouhý. Obecně se přestěhovala z Lantusu do Levemere. Cikánek však chodil celý den (((

Alexandra, když se dívám na situaci, si myslím, že s ultra krátkým je něco špatného.

  • sympathetic4141
  • 19. prosince 2009
  • 11:08

Jste těhotná? Slyšel jsem, že těhotné ženy jsou obvykle odstraněny z lantusu.

  • sympathetic4141
  • 19. prosince 2009
  • 11:11

A možná je taková, že pankreas dítěte vylučuje inzulín?

  • franšízy
  • 19. prosince 2009
  • 11:39

V každém případě, pokud ráno hypa - dlouho na noc k čištění. Pokud je v pořádku ráno a v den sádry, snižte NovoRapid

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. prosince 2009
  • 14:19

Ano, Alexandre, jsem těhotná! A doktor mi také řekl, že teď jsou žíly velmi škodlivé (((A nemůžu žít bez nich ((

Ano, Sergey, už včera už dlouhou dobu snížil.

  • labyrinth4424
  • 19. prosince 2009
  • 17:51

Oksana Kalinina, a jaký je váš termín?

(je nutné otevřít samostatné téma pro těhotné diabetiky)

až 4 měsíce jsem měl na rovném místě gypsinu ((((((Je to kvůli potřebě růstu budoucího dítěte, ale nedošlo k žádnému významnému snížení nebo zvýšení dávky - to byl rys mého těhotenství!

Gumy kvůli vylučování inzulínu dítěte jsou skutečné. ale pozdě! Měsíc 7-9.

Nejlepší inzulíny pro těhotenství jsou aktrapid a protafán!

Co se týče tohoto tématu - což jsem se zeptal - díky všem, že sdíleli své zkušenosti a myšlenky v této oblasti. Byl jsem už v Novorapidu už 3 týdny. Zpočátku se jednalo o přizpůsobení tak, jak to bylo))))) Ruce se natáhly na kousnutí a jedly setrvačností, říkají, že je to nutné))) Zvyk))))

Nyní je vše snadné a jednoduché)

Pros: Jsem, když chci. neexistuje vůbec žádný hypo, ačkoliv pořád dělám vtipy, možná odpoledne jsem nepočítala náhrady a cukr se trochu zvedl. Pomohl opravit prodloužený inzulín. Úplně odlišná nálada) Cítím se jinak.

Velký plus tohoto analogu, Novorapid, je obrovské zatížení: musíte jíst za hodinu a mít občerstvení. Život se stal volnějším!

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. prosince 2009
  • 22:52

Anna, mám termín -14 týdnů. A teď jsem na Novorapidu a Levemire.

A stále mám ruce, které se hodí na občerstvení ((

  • anastomóza
  • 24. prosince 2009
  • 4:10

Novorapid mi vyhovuje víc. Na octrapidu utrpěl první rok. Pokud je přestávka s jídlem hodně nejméně o půl hodiny déle (například ne 6, ale 6,5), pak se cukr vzrostl velmi rychle.

Novorapid je však jednodušší. nezávisle na čase a jídle.

  • clarke
  • 28. prosince 2009
  • 03:27

A Novorapid má na mě malý vliv =) jako vodní kolice. Vrátil jsem se zpátky do aktrapidu, píchl do ramena, do svalu, nemůžu čekat půl hodiny, ale okamžitě jíst. cukr normální.

  • porosity199805
  • 28. prosince 2009
  • 07:33

Ve svalovém inzulínu není možné pichnout.

  • odvolání
  • 28. prosince 2009
  • 08:51
  • porosity199805
  • 28. prosince 2009
  • 08:58

V první řadě můžete dostat velmi sodík kvůli rychlejšímu vstřebávání inzulínu. Působení inzulínu je narušeno.

Zadruhé, při místním kontaktu se svalem se objevují nežádoucí jevy (čistě vizuálně (samozřejmě s časem) nebo se vytvářejí hrozné kužely, které visí venku ((nebo jsou například vytvořeny otvory v rukou (

Takové jámy, ale nikoliv jámy ((9) Jako kdyby s lžící byla část svalů vyškrábána (((

Úžasně nepříjemný pohled. (((Vezměte si slovo.

Měla jsem přítelkyni, kterou měla IDDM. Seděl jsem na vepřovém inzulínu. Takže její část ramena byla odříznuta (((

Špatně pichl. Varovala mě. Vzpomněl jsem si na celý život.

  • odvolání
  • 28. prosince 2009
  • 09:02

Tak co, jen v bříšku?

  • sue
  • 28. prosince 2009
  • 10:53

Takže tak, jak to chápu, rozhovor není o místě injekce - ale o hloubce. subkutánně (jak bylo zamýšleno) nebo ve svalu.

  • clarke
  • 28. prosince 2009
  • 12:36

s přihlédnutím k rychlosti absorpce aktrapidu:

svalový aktrapid = subkutánní novorapid

  • instructor9725
  • 2. ledna 2010
  • 01:22

Pokud z těchto dvou, I Novorapid, a obecně Apidra strmější)

  • mukden2143
  • 4. ledna 2010
  • 21:49

Nevím, mám Aktrapid, zatímco mi vyhovuje!

  • carboy
  • 11. ledna 2010
  • 21:59

Každý, když se podívám na Novorapid-Lantus, mám Aktrapid-Protafan. Jsou to horší? Levnější? Zažijete 2 roky, cukrové skoky, je to hypo.

  • aurora48
  • 11. ledna 2010
  • 22:39

Lyudmila! Obvykle je inzulin předepisován přítomností pera u endokrinologa, právě v době, kdy dostali inzulín, byly jen tyhle pera!

  • krutý
  • 11. ledna 2010
  • 23:11

Dobrý je inzulín, který vám umožňuje udržovat dobré cukry.

  • sue
  • 11. ledna 2010
  • 23:22

nejsou horší. s výjimkou, že akce na dobu trvání jsou vypočítány na jiný čas, novorapid je kratší než actrapid, lantus je delší než protafan. tj. je získána další schéma.

pokud je váš inzulin pro vás správný a umožňuje vám udržet odškodnění - pak není třeba ho měnit =)))

  • carboy
  • 12. ledna 2010
  • 10:03

A co znamená přítomnost pera pro endokrinologa? Když se moje dcera v roce 2007 zhoršila (a ona byla nemocná), koupila všechno v lékárně, glukomer, pruhy, pera, Berlitions, Milgams atd. Vše kromě inzulínu. Něco jsem nerozuměl? Možná, že otázka je mimo téma, ale stále?

  • sue
  • 12. ledna 2010
  • 10:52

v Petrohradě všechno bylo zdarma (před nejméně 10 lety a před 2 lety.) (ve smyslu glukometrů a inzulínových pere). Mám ty proužky zdarma.

A o přítomnosti držadel u endokrinologa. Pochybuji, že plánování léčby může být založeno pouze na tom, zda jsou endokrinologové k dispozici nebo ne.

zvláště stejný přípravek Novorapid, například v jednorázových perách, mimochodem.

  • austin
  • 12. ledna 2010
  • 10:59

Maria Krasnová, možná co možná nejvíce, endokrinolog mi dala zvládnout, nepamatuji si, kdy, dokonce i na inzulínu, mám i glukometr mimochodem, ale jako vždy máme na klinice tolik rukou, že to nestačí pro každého.

  • sue
  • 12. ledna 2010
  • 11:05

pak jsem měl štěstí)) pah-pah-pah

ale Novorapid nespadá pod tímhle způsobem, m? ))

  • carboy
  • 12. ledna 2010
  • 12:49

Je to fantastické! Ukázalo se, že je snazší dostat se z nemocnice do Petrohradu.

  • sue
  • 12. ledna 2010
  • 12:52

Silně se domnívám, že stále existuje rozdíl, který je třeba pozorovat v centru diabetu nebo na klinice.

  • aurora48
  • 12. ledna 2010
  • 13:02

Endokrinolog mi dal pero! YaA, když se zlomili - změnili v roce 2009!

  • carboy
  • 12. ledna 2010
  • 13:09

V naší regionální i glyc. hemoglobin ne. Co říci o C-peptidech, perách atd. Je to škoda.. Pro odpovědi, díky, budu alespoň vědět.

  • porosity199805
  • 13. ledna 2010
  • 07:34

Kdo ví - kde je v St. Petersburg nvrapid. Nemůžu si koupit recepty ((

  • zkorumpované
  • 29. července 2010
  • 20:32

NovoRapid je lepší, protože funguje rychleji, po 15 minutách po jídle můžete pichnout, maximum, nejvíce odolné teplotním změnám.

A vzhledem k tomu, že krátký, když se prick, ne v oblasti pupku, to bude pracovat za 20-30 minut.

  • carboy
  • 12. srpna 2010
  • 21:41

Novorapid je platný po dobu 3 hodin, občerstvení není zapotřebí, je to pochopitelné. Ale kdyby, řekněme, 2 hodiny po hlavním jídle, chtěl jsem jablko? Zapijte jedno jídlo a jíst? Bude existovat předchozí dávka sirupu? Nebo tolerovat a nejíst? Pravděpodobně s ním není moc pohodlné, protože mezi hlavními jídly chci jablko nibnout, jíst plátek melounu. Nebo zmrzlina. Kolikrát za den, pak ho píchat?

  • namesake199705
  • 12. srpna 2010
  • 22:34

Novorapid a další ultrazvuk jsou 4 hodiny.

Ale oni jsou tak dobří, že neexistuje žádné povinné občerstvení, které musí být uspořádáno ne na přání, ale striktně 2 hodiny po injekci a ve striktně měřených množstvích (nebo zcela přiměřeně nahradit je), které byly předtím naostřené, neexistuje na ultra.

Ale můžete jíst, kdykoli budete chtít, aniž byste se obávali, že tam budou dávky kaše. Koneckonců, tam budou loupané potraviny)))

A otázka, kolikrát denně vyrážet? Vždycky jsem odpověděl: "Dvě výstřety na každé jídlo")))

Nedávno se začalo věnovat pozornost skutečnosti, že způsob, jakým se člověk vztahuje k počtu injekcí na jídlo, může posoudit jeho zkušenost)))

Faktem je, že o každém "extra" injekci nebo o další díře v žaludku se člověk někde popírá pro první rok - jeden a půl. A pak se na to tak zvykne, že mu záleží (pokud mu záleží) pouze pokud jde o jeho odškodnění je dobré a kolik záběrů je povinné, není vůbec důležité. Věř mi)

Nedávno jsem měl relativně obtížné období, kdy jsem musel podat tři injekce na každé jídlo. A nic))) Ale cukr byl hladký. Koneckonců, toto období skončilo po nějaké době)))

  • carboy
  • 12. srpna 2010
  • 22:48

Děkuji, Eleně. Ano, nenapadni žádný problém, to jsou moje myšlenky. Už si zvykala jíst ovoce za 2 hodiny po obědě a večeři, že nechce odmítnout. Takže po 2 hodinách můžete stále zvednout jednotku a jíst ovoce? Jsem pečlivý!

  • aurora48
  • 12. srpna 2010
  • 23:13

Dobrá práce, Lyudmila! a co můžete udělat - musíte být pečlivě!

  • namesake199705
  • 12. srpna 2010
  • 23:57

zcela reálné. A nejen fruktik;)))

ALE vždy si pamatujte, že systém je velmi přísný a nikdy se nezmění. Pod tímto přídavkem ovoce + svačinu picháme, po půlhodině jíme ovoce a po další půlhodinové občerstvení, které bylo na toto ovoce připojeno.

  • pěkně
  • 14. srpna 2010
  • 14:25

Od samého začátku, aniž by se mě na Novorapid ptal. Obecně jsem s nimi spokojen - zvláště rychlost)))))))))))))) Ačkoli vám doporučuji, abyste si podstoupili injekci s vysokým obsahem cukru po dobu 5 minut před jídlem)))) Nevím, ne?

  • namesake199705
  • 14. srpna 2010
  • 14:33

U vysokých cukrů dříve, než začnete jíst, musíte dávat cukry trochu snížit. Přinejmenším trochu, tj. jen se ujistěte, že DPS, vstřikovaný společně s dávkou do jídla, začal pracovat.

Proto se tato čekací lhůta pro snížení IC nemůže vůbec projevit za 5 minut.

  • 6chladač
  • 14. srpna 2010
  • 14:39

Elena, dva záběry před a po jídle?

Osobně jsem si rychle zvykl na injekce a vůbec se nerozpadá, pokud je to nutné, dělat navíc :)

  • namesake199705
  • 14. srpna 2010
  • 14:50

Obecně platí ANO. Pouze dva - na každé jídlo.

A první - ne nutně. A druhá - ne nutně - AFTER

Například ráno, kdy se inzulín ukáže extrémně pomalu, vyrážku s jednou injekcí a velmi předem.

A na večeři, když se inzulín obrací velmi rychle, první injekce se obvykle po jídle objeví a druhá po nějaké době. První injekci podávám večer před jídlem pouze v případě, že je něco super.

  • 6chladač
  • 14. srpna 2010
  • 14:59

Je nutné mít pokročilou kompenzační dovednost, aby byla dávka tak obratně rozdělena))

Stále ještě jeden pryč a hlavně si nemyslete, dobře, dovolte cukru :)

  • namesake199705
  • 14. srpna 2010
  • 15:14

Nedovolte cukr a pracujte s RV))) A to je nádherné.

A když už PZh zpívá ((((pak dovednosti, které nejsou tak pokročilé, jako to, které získala osobní zkušenost) se dostanou do popředí))

  • tutu
  • 21. srpna 2010
  • 16:33
  • je
  • 22. srpna 2010
  • 13:17

Podle mého názoru byste neměli srovnávat ani tyto dva inzulíny. Za prvé aktrapid vynalezen už ach tak dávno, co jsem onemocněl před 13 lety a před jeho asi 3-4 roky jen proto, aby začít kolot.Novorapid používat relativně nedávno, a to, co je vynalezeno později respektive luchshe.My není protofan srovnat Lantus a samozřejmě, že a stupeň čištění a všechno ostatní luchshe.Vo Second NovoRapid může pohnout s a ihned tam není půl hodiny čekat, myslím, že je velmi důležité, protože s moderní tempo života je velmi nepohodlné. Kromě toho NovoRapid žádné vrcholy, a nemají kousat, což je také velmi pohodlné. Abych byl upřímný, nerozumím, proč vyrážet dva výstřely ale to je někdo, kdo se přizpůsobil. Osobně jsem se bodnout na třech hlavních jídel a po celý den může dovolit není ovlivněn malé občerstvení a cukru, protože to drží je Lantus.

  • namesake199705
  • 22. srpna 2010
  • 13:27

a v noci se nedostáváte hypotetické, pokud v průběhu dne lantus uchovává nejen pozadí, ale také kompenzuje občerstvení?

  • je
  • 22. srpna 2010
  • 13:31

V noci, u cukrů pod 7 let, samozřejmě musíte jíst a všechno je v pořádku. Pokusil se oškubat méně než celý cukr nafig letět den a noc.

  • jake198711
  • 7. září 2010
  • 19:17
  • clamming2_2
  • 7. září 2010
  • 19:27

Novoropid je chladnější, noční gypy zmizely, aktrapid mi nedal nic dobrého (

  • bergstrom
  • 7. září 2010
  • 19:53

noční hypers, zdá se mi, mají málo společného s inzulínem v potravě. Jejich příčinou může být nesprávné množství obnovené.

  • aurora48
  • 7. září 2010
  • 20:19

to je jisté, lásko!

  • clamming2_2
  • 7. září 2010
  • 22:03

Faktem zůstává, že jakmile přestali používat Actrapid, gipy izchezla úplně, a pokud případě, že nejsou plížit ostře se znecitlivění celého těla a velmi pozvolna, což vám umožní rychle reagovat na ně a něco k jídlu

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 15. října 2010
  • 23:25

Příručka společnosti HP říká, že její špička se děje za 1-3 hodiny a doba trvání je 3-5 hodin. Myslím, že jsme právě ti, kteří mají tento vrchol těsně po 3 hodinách. Nebo závisí na tom, kde je injekce vyrobena?

Nyní se nemohu rozhodnout, co je pro nás lepší: HP nebo AP. Máme problém s kompenzací bílkovin. Je třeba náhodně pichat, ale zpravidla to, co jsem škádlení, nestačí.

  • aurora48
  • 16. října 2010
  • 00:09

Mary! Zdá se mi, že by bylo lepší s Fuchsem pichat.

  • namesake199705
  • 16. října 2010
  • 00:13

Insuman a AR jsou stejné.

pokud po 3 hodinách - špička, a jak se má cukr chovat?

  • aurora48
  • 16. října 2010
  • 00:16

Elena! po Insumane, jídlo není nutné po 1 hodině a 40 minutách. Podařilo se mi po 2 hodinách a 30 minutách občerstvit

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 16. října 2010
  • 00:19

Pak se snižují, ale ne výrazně.

  • namesake199705
  • 16. října 2010
  • 01:06

musel jsi ho vzít do ruky? Protože když se vstříkne do břicha, rozvinou se stejným způsobem s AR. Obě jsou - rychlé, krátké.

takže jste zmateni, že postprandialy po dlouhou dobu trvají? Nebo něco jiného?

  • aurora48
  • 16. října 2010
  • 01:18

Teď chápu, Eleně! Ano - v ruce!))

Oh! Žijte a naučte se!)) Děkuji moc, Eleně.

  • 5ubiquity40
  • 16. října 2010
  • 23:58

Doktor mi řekl, že aktrapidy jsou lepší než jeho protějšek NovoRapid. samozřejmě novorapid je vhodný))) Nevím. Jsem na actrapid a všechna pravidla)

  • barstow5200
  • 17. října 2010
  • 12:02

Ani nevím. kolik jsem nemocná, sedím na aktopidech. Lékaři mi radí, abych přešel na Novorapid, ale neodvažuju se. moji známí s Novorapidem jsou s tímto inzulínem davolní, ale stále žiji a dobře s akropidem!))

  • carboy
  • 17. října 2010
  • 13:09

HP nebo AR je jen otázka pohodlí. Byli jsme pohodlnější AR. Ano, a cukr na tom byl postabilnee.No dceři se kategoricky odmítá vrátit k němu. Věří, že je na něm tlustá. Po výměně trochu tenké.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 17. října 2010
  • 21:54

Ano, to je to, co mě znepokojuje, že postprandiální sk se po dlouhou dobu drží. Ale mám podezření, že je to kvůli tomu, že jsme prick prdel (v žaludku, dokud prick není povoleno). Ale, abych byl upřímný, je strašidelné potírat žaludek, protože HP se může rychle otočit. Myslím, že zkusím použít smíšený systém s HP a AP. Možná bychom byli lepší. Ano, a ve skupině Dia jsem četl, že v některých případech je AR lepší pro děti.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 17. října 2010
  • 23:43

Lyudmila, to je jen článek v tématu.

"Lékaři se domnívají, že k tomu, abyste nezahlila, musíte jíst častěji."

  • carboy
  • 19. října 2010
  • 20:09

To je ten důvod, Maria, to je, jak jsme jedli. Trochu, ale 5-6krát denně. S ovocným občerstvením. Proto byl přípravek Actrapid vhodný a na Novorapidu je potřeba pořád pokousat a často nám chybí. Zjistili jsme, že je jablka 1 a malá broskve.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 19. října 2010
  • 20:41

Bohužel nemám žádné zkušenosti s používáním jiných inzulínů než HP, takže jsem si myslel, že to byl problém se všemi. :(

  • aurora48
  • 27. ledna 2011
  • 17:33

(přesunut ze starého tématu)

Dobrý den! Řekni mi, jaký je rozdíl mezi Novorapidem a Humalogem? Jen převedena na Humalogu, tak z nějakého důvodu snížení dávky (stále nemohou zvládnout), cítí jeho vrchol nastane dřív než ten NovoRapid a proč gipy Humalogu Cítím se hůř a později, nebo je to všechno subjektivními pocity?

Inessa-Baroness a Kostyuchenko

Humalog skutečně začíná působit rychleji než Novorapid! Byl jsem velmi spokojen.

a sádry se cítí méně, protože konzistentně dobré cukry po dlouhou dobu?

  • atypic198609
  • 27. ledna 2011
  • 18:38

Novorapid pro těhotné ženy je dobrý a humorní po celý život

  • carboy
  • 27. ledna 2011
  • 19:21

Co je dobré pro těhotné ženy?

  • luis3322
  • 27. ledna 2011
  • 21:32

Používám Humalog

  • namesake199705
  • 27. ledna 2011
  • 22:09

Zkopíroval vlastní zprávu z klubu Dia

Humalog, Apidra, Novorapid jsou velmi krátké inzulíny a velmi často jsou považovány za zaměnitelné.

Všechny tři využívám na základě dostupnosti. Z vlastní zkušenosti by tedy byly zcela zaměnitelné a nazval by je velkým úsekem. Pracují pro mě různými způsoby. Co mohu říci ve srovnání.

Práce Apidra má nejvyšší rychlost otáčení (letní takový dojem, že se začíná pracovat přímo v procesu vstřikování), což je silnější působení na začátku, někde během půl hodiny, pak se aktivita snižuje neostře a udržována na úrovni asi 4 hodin. Proto se v rámci Apidra může vypít 0,5 litru šťávy, bez zastavení, jíst jeden po druhém 5 sladkosti, jíst poměrně velký kus Chak-Chak (nejrychlejší sladké pro mě), aby si šanci. A vše bude v pořádku. Používám také apidru, když na jaře můj metabolismus zpomalí tolik, že HP začíná pracovat pomaleji než AP a AP vůbec nefunguje. Vychází!

Práce Humalog, podle mého názoru, lze považovat za klasiku, co je požadováno od ultra: jen rychlé otočení dělat databáze ihned po jídle a počítání (spíše než bodné dopředu a myslet ve stejnou dobu, jako bych právě zasáhla v prick dávky), schopnost bezproblémově kompenzuje téměř všechny produkty. Koincidence potravinových profilů a inzulínu může být dosaženo bez velkých obtíží.

HP pracuje pro mě nejméně stabilní ze všech ultra. Je charakterizován nejpomalejším otočením, jehož rychlost závisí na sezóně (max v létě, začíná zpomalovat na podzim, pokračovat v zimě a úplně zpomalit na jaře). Jaro ráno prakticky nefunguje! Zrušení profilu nemůže být řečeno, že je málo předvídatelné, ale nějaký trhavý. Nebo nemohu vzít v úvahu celou řadu faktorů, které by mu pomohly otočit se rychleji a pracovat stabilněji. Pravděpodobně potřeba jídla, kterou jí a vlastnosti organismu, se neshodují s jeho schopnostmi.

  • carboy
  • 27. ledna 2011
  • 22:15

Oh, Eleně! Jedna poslední zpráva pro diabetika je neocenitelná. A kolik z nich tady! Některé adresáře stojí za to. Vy byste publikovali knihu, jako praktickou příručku. Co bychom bez tebe udělali? Jak budeme platit?

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 27. ledna 2011
  • 22:19

Elena, jak vypočítáš dávku na snídani? Jak HP jede ráno (co je pomalé, už jsem pochopil).

Náhodou jsem experimentálně našla jednu možnost snídaně, kočku. jsme dobře kompenzovaní (výstřel - některé sacharidy - o hodinu později proteiny). Ale chci rozmanitost a jakákoli odchylka od schématu je plná vysoké IC.

  • namesake199705
  • 27. ledna 2011
  • 22:34

pěkné, samozřejmě)))) Děkuji moc)))

Já však dělám jednoduché vyjednávání o Yu.P. Kadomský. To jsou jeho skvělé myšlenky)))

A platit? ;) Každý mi o duši říká: "Děkuji vám", pak požádejte Pána, aby mě zachránil))) Možná jsem za to žiju, abych pomohl? ;)

a výpočet snídaně se nelišil od výpočtu koeficientů pro jiná denní doba.

Jsem však dospělý, mohu experimentovat více směle a máte dítě, je s nimi strašidelné.

Nicméně i dospělí (a mnoho z nich) se velice potýkají s pomalým zvratem jídla inzulínu ráno. Proto, velmi často (zvláště když nemám dostatek spánku), pichám předplacení (přibližná dávka, kterou vždycky budu jíst), sotva otevírám oči, abych se mohla otočit. Dokonce měřím později. A není spěch.

  • swaziland199607
  • 30. ledna 2011
  • 21:48

A já Humalog nepřekračuje kdy byl přerušen NovoRapid, Humalogu, našel jsem (vnést něco, než je nezbytné), protože mám !! Purley cukru je hrůza-to.potom sami mohli najít NovoRapid, a všechno bylo zase v pořádku, takže jsem pro Novorapid!

  • aurora48
  • 30. ledna 2011
  • 23:19

Anya! A dávky Humalogu byly stejné jako u HP?

  • sue
  • 30. ledna 2011
  • 23:20

Mám dávku Humalogu více než jednu a půl HP. (

  • namesake199705
  • 30. ledna 2011
  • 23:21

Zde je s největší pravděpodobností skutečnost, že Anya nedokázala zvládnout vysokou rychlost zvrácení Humalogu. Pravděpodobně se jí zjevilo příliš rychle a pozorovala jen vysoké úplatky.

  • aurora48
  • 30. ledna 2011
  • 23:27

i zde se mi zdá, že Anechka kvůli tomu, jak popisovala Elena Panda!

Maria Krasnová, mám ještě trochu víc!

  • swaziland199607
  • 31. ledna 2011
  • 09:13

To znamená, že působí rychleji než Novorapid a jeho vrchol neklesl s vrcholem cukru? Chápal jsem správně? Dokonce i z humalogu jsem měl velmi špatná místa o pichání injekcí :)

  • swaziland199607
  • 31. ledna 2011
  • 09:15

Udělal jsem stejné dávky, 1 až 1, a pak jsem ji také píchl, abych snížil cukr, ale totéž, perlový cukr.

  • aurora48
  • 31. ledna 2011
  • 09:32

Musel jsem se po jídle okamžitě pokusit okořit!

  • entrap700
  • 31. ledna 2011
  • 13:24

a mé dávky HP se snížily, trochu, ale stále ve srovnání s tím, co bylo na Humalogu. a na Humalogu, mám také lokální místo v místě vpichu. zčervenání a svědění... v HP není žádná taková věc

  • swaziland199607
  • 31. ledna 2011
  • 14:33

Já jsem po jídle píchl :)

  • namesake199705
  • 31. ledna 2011
  • 14:49

To znamená, že Humalog je pro vás opravdu příliš rychlý. Je skvělé, že našli společnost HP pro sebe a že se s ním všechno udělalo dobře.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 9. února 2011
  • 15:01

Stále se učím používat Actrapid. No, s černým chlebem je vše jasné. A tady je další situace. Namísto chleba chci dát koláč s masem, po kterém (kvůli těstovinovému těsti) začneme nebo pokračujeme ve výstupu do Velké Británie po 2 hodinách. Co s občerstvením? Udělat to méně než v případě čistých sacharidů?

  • namesake199705
  • 9. února 2011
  • 21:26

Zdá se, že v masovém koláče je již hlavní jídlo a občerstvení. Od maso se začíná rozvíjet mnohem později než těsto a může se dostat i po celém občerstvení.

  • analeptic198410
  • 11. února 2011
  • 01:29

Dnes jsem přešel na Humalog a okamžitě jsem cukril 13,4 (((Zničil jsem ho celý den.

  • namesake199705
  • 11. února 2011
  • 01:46

A od koho jste přešel? A proč je takový cukr?

  • analeptic198410
  • 12. února 2011
  • 17:14

Přesunut z Novorapidy. Nevím, proč tento cukr ((

  • namesake199705
  • 12. února 2011
  • 22:46

A co bylo SC před jídlem a po které době 13,4?

Pokud jde o potraviny, kdy byla podána injekce a co jíst?

Odesláno z nějakého důvodu?

  • analeptic198410
  • 13. února 2011
  • 00:43

SC před jídlem byl 4,5, humalog 5 jednotek, po 10 minutách začal jíst. Ovesná kaše 6 lžící, kousky s klobásou, káva.

Prošel kvůli tomu, že stát již neposkytuje Peter s Novorapidem (

  • aurora48
  • 13. února 2011
  • 01:31

a s Novorapidem na stejném jídle, kterým byl cukr?

  • analeptic198410
  • 13. února 2011
  • 22:10

Novorapidový cukr byl mezi 6-8 lety. Ano, zdá se, že se pomalu začínám naladit na humalog)

  • namesake199705
  • 13. února 2011
  • 23:04

Humalog se rozkládá mnohem rychleji než HP, nemusí se brát před jídlem, zvlášť v pravidelných intervalech.

tak vysoký cukr vás kvůli rozporu mezi profily zvrácení inzulínu a asimilace potravin. Inzulín se otáčí mnohem rychleji, ukáže se, že jídlo nemá čas, cukr nejprve spadne (nemůžete to cítit, protože jste jedli), pak se vráti a potraviny začnou trávit. Zde jsou vysoké cukry.

Pokud mám šanci jít do Petrohradu, změníme se s vámi: je můj HP na vašem lidském protokolu? ;)

  • analeptic198410
  • 14. února 2011
  • 00:01

Elena, někdo mi řekl, nepamatuji se na koho)), že humaalog by měl být píchán těsně před jídlem, takže jsem pichl. Ve skutečnosti jsem si myslel, že se cukr nejprve zhroutil a pak se zvětšil.

Děkuji moc, Eleně, za vysvětlení !!)

Ano, teď už jsem přešel na humalog, zvyklím si pomalu) Takže si myslím, že nemá smysl jít tam a zpět) A ve skutečnosti je ještě výhodnější dělat inzulín před jídlem nebo hned po něm))

Myslím, že i když je cukr 8,9, pak musíte jíst hned. Protože dnes 15 minut před jídlem jsem udělal humalog s cukrem 8,9 a 2 hodiny po jídle CK 4,2, snědl 3 další XE, měřil 4 hodiny po jídle CK 4,2, snědl 3 další XE.

Děláte po jídle humalog?

  • namesake199705
  • 14. února 2011
  • 01:01
  • nekomunikovatelný
  • 14. února 2011
  • 10:48

Rozděluji se na Novoropid, Lantus, žádné problémy, lepší dělat nic než aktrapidy.

  • mccabe198502
  • 20. února 2011
  • 14:11

Sedím na humalogu, jako by to bylo v pořádku!) Pouze zapar s uvolněním! Nejčastější inzulín je považován!

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 20. února 2011
  • 22:25

skvělé! bylo nám také řečeno o HP, že po jídle může být pichnuto, ale nebylo tam. Je dokonce nutné vydržet pauzu po injekci.

  • entrap700
  • 20. února 2011
  • 22:47

Již jsem se přizpůsobil pauzám na HP, navíc jsem se podělil o jídlo na snídani a oběd, večeře také chodí bez pauzy)

a humalogní pichání nebo během nebo večer po jídle

  • analeptic198410
  • 20. února 2011
  • 23:26

A já pichám humalog a někdy tam je nějaký pocit pálení v místě vpichu (((Má někdo to, aby se to stalo?

  • entrap700
  • 21. února 2011
  • 07:05

Dmitry, měl jsem to, možná nějakou místní alergii. na Novorapidě neexistuje taková věc

  • analeptic198410
  • 21. února 2011
  • 13:37

Ano, Catherine, také si myslím, že jde o alergii na inzulín. Nikdy jsem si nemyslel, že je to možné ((Doufám, že se nic nestane.) Na Novorapidu jsem takovou věc neměl.

  • aurora48
  • 21. února 2011
  • 14:55

ne ne ne sotva alergie. Příležitostně mám stejný brnění s dlouhým používáním jehly!

  • entrap700
  • 21. února 2011
  • 14:57

No, změnila jsem jehly a měnila jsem je jednou denně

  • analeptic198410
  • 21. února 2011
  • 16:22

Já také měním jehly jednou denně, třikrát se ukáže, že jsou píchány jednou jehlou. Chápu samozřejmě, že je potřeba je po každé injekci vyřadit, ale ušetřím.

  • mccabe198502
  • 21. února 2011
  • 17:27

nejste na takových jehlách tak plných peněz!)

spálení nastane, pokud je jehla tupá nebo pokud narazí na nádobu! Neexistuje žádná taková alergie.

  • anastomóza
  • 21. února 2011
  • 17:36

Ukazuje se, že nádoby jsou po celém těle. Již 5 let, ve kterých místo nevolá. Používám jehly pouze jeden po druhém. Rozdávají hodně.

  • aurora48
  • 21. února 2011
  • 17:41

a mohu použít jeden týden jehlu! Bylo to pálit, když se trochu ohýbala, to znamená, že se ukáže, že se ti podařilo zasáhnout kód.

  • mccabe198502
  • 21. února 2011
  • 17:54

Používám jehlu po dobu asi měsíce) a je to normální), neděláme to s jehlami, ale jsou drahé!

  • analeptic198410
  • 21. února 2011
  • 23:45

Četl jsem pokyny o humanismu, tam říká, že pacienti mohou zažívat lokální alergické reakce ve formě zarudnutí, otoku, svědění a pálení v místě vpichu. Takže tady, jsem alergický na humalog.

Maxi, rozdáváme jehly, nekupuju.

  • goniometr
  • 18. března 2011
  • 15:10

pomoci nováčkům. posunul se na Lantus a Novorapid.

Jak si Novorapid vykašlat na HE nebo jak?

  • goniometr
  • 18. března 2011
  • 21:09

Kdysi jsem byl krátký, ale teď se přenesli do ultrarychlé pozice.

  • namesake199705
  • 19. března 2011
  • 02:05

prick stále, na to. Ale na ultra nebude nepodkalyvaemyh občerstvení. Každé jídlo je prasklé.

  • goniometr
  • 21. března 2011
  • 18:26

to znamená, že pokud chci mít občerstvení mezi obědem a večeří, pak to bude nutné udělat vtipky, podle JE.

  • aurora48
  • 21. března 2011
  • 20:17
  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 00:48

a můžete jíst kdykoliv během dne, bez ohledu na to, kdy bylo předchozí jídlo přijato, alespoň před hodinou. Dává spoustu svobody)))

  • mclean
  • 22. března 2011
  • 21:09

Kluci mi to říkají. všichni jste na novoropidah ano novorapidah, a na apidre je kdo kdo? a jak přípravek Novorapid jedná, pokud je po jídle píchán? Jen studium na pracovišti není vždy schopno předpovědět, co a kolik budu jíst! Obracím se z lidských (snacků) na analogy! tady je lantus vyzvednutý! Nyní nemohu vybrat ultra! díky předem

  • carboy
  • 22. března 2011
  • 21:22

Valentine! Proč si vybrat? Co bude psát, to bude. Nežijete v Americe, nebo jste v Americe?

  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 21:23

Valentine, jsem nyní (na velmi krátké období) na api. A tak všechny tři, v závislosti na ročním období, na rychlosti svého metabolismu.

  • mclean
  • 22. března 2011
  • 21:27

Žiji v Rusku. oni píšou pravidelně prozatím (((já půjdu spát a překročit.) Konec je dobrý - k čemu to řeknu a jmenuju, to je to, co bych chtěl po jídle chtít.

  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 21:30

Od Regular doporučuji přejít na HP nebo v extrémních případech na Humalog. Apidra je příliš blesková. Samotný. A po pravidelné rychlosti může vést k chronickým hypsům. A dokonce i její čas přijde. Kam něco spěchat?

Přesto je lepší začít s nejpomalejšími ultras

  • mclean
  • 22. března 2011
  • 21:38

a jak se chovají dávky? snížit? pokud na Novorapidu! právě teď ráno-8-denní oběd-8-10 jednotek večer - 8 jednotek Lantus na 22 30 - 16 jednotek. Mimochodem, bude Lantus přizpůsoben i pro ultra?

  • aurora48
  • 22. března 2011
  • 22:34

žádný způsob! Lantus a odejít.

a Novorapid bude muset pichat při každém jídle!

  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 23:10

Jak intuitivní poptávka se bude chovat, nikdo nemůže předvídat. Podívejte se sami. Ale Inessa má pravdu, dávka lantu a potřeba jídla nejsou vzájemně propojeny.

  • obtížnost
  • 23. března 2011
  • 23:48

každý měsíc dávají jiný kromě apidry n-rychlé nejvíce normální pro mě

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 19:04

kteří snížili množství cukru Novorapid.

Jinak si myslím, že můj špatný stav byl špatně uložen, jen velmi málo

  • carboy
  • 27. března 2011
  • 19:19

Všechny jsou různé. Například 1 jednotka HP snižuje cukr o 6 mmol.

  • 5starkey6 @ 6
  • 27. března 2011
  • 19:20

Mám 1 jednotku np snižuje o asi 3 mmol. Ale nyní to neznižuje pochimuto ((((

  • mclean
  • 27. března 2011
  • 19:50

Přesunut z Regular na Novorapid. Achucheniya super. cukr v pořádku a občerstvení už nejsou. dávka však byla nižší než 15 denně místo 24 pravidelných. ale je to pravděpodobně pro dnešek organismus "omráčen" novým insum. co si myslíš? a jak moc si na ni zvykne organismus?

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 20:40

to znamená, že na mě to zkazilo 1 jídlo Novorapidy se snižuje o 0,68 mmol / l

nebo možná něco jiného se mnou, kdo ví.

  • namesake199705
  • 27. března 2011
  • 20:55

A jak se HP chovala před těmito změnami?

A na jaře nedošlo k podobnému snížení účinků HP?

Já a tři moji přátelé různého věku mají třetí jaro. Toto chování HP je pozorováno: nejprve akce klesá, začne pracovat jako AR a pak se úplně zastaví.

a tento stav trvá téměř až do začátku léta.

Apidra mě zachrání. Jako by urychlila zpomalení metabolismu.

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 22:08

Toto je můj první jaro s HP

Přesněji 3 týdny před tím byl na jiném krátkém inzulínu

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 27. března 2011
  • 22:10

Wow! a co potom mají lidé, kteří mají čerpadlo s HP?

  • namesake199705
  • 27. března 2011
  • 22:16

Všechny případy, které jsem zmínil, byly jen na rukojeti. A my všichni společně zachránili dočasný přechod do apidry. Totéž, pokud je to nutné. může být provedeno na čerpadle.

  • namesake199705
  • 27. března 2011
  • 23:38

Valery a dobře zvolená dávka prodlenki?

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 23:54

ano, jak jste mi psali, zdá se, že drží

tady dnes před večeří, 17,3 nasekaných 10 jednotek HP, jedli kus chleba a kousek masa ne velký po 2 hodinách 14,4

Myslel jsem, že spadne více, nebo je to normální?

  • namesake199705
  • 28. března 2011
  • 01:11

Valery, házej vtip.

Na jednotkách s výkonem 10 koní můžete jíst vůz.

Dokonce i když odhadnete 3 jednotky na pád, pak není kousek chleba s masem konzumován pro 7 jednotek. Tentokrát.

A co bylo ve Velké Británii po 4 hodinách, kdy HP fungovala úplně?

HP by však mělo být maso odděleně pro maso.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:31

Teď už nejsem vtipkem.

když měřila dvě hodiny po jídle, to bylo 14,4 a já jsem navíc připnuli 6 jednotek. bez jídla a opět po 2 hodinách měřeno bylo 10,2

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 10:45

Dobře, dáváš, Valery! ((

Po 4 hodinách po jídle a po 5 hodinách bylo nutné znovu měřit. a pokud je cukr vysoký, pak SPILL je 2-3 jednotek, ne 6 nebo 10.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:47

10 Pískám na potraviny. ale 6 jednotek. na snížení, protože 1 jednotka snižuje 0,68-0,77 mmol / l

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 10:50

Valery! bez jídla 2 jednotky mohou během 2 hodin snížit cukr o 4-8 m / mol. A dokonce i tehdy - pokud máte správný profil Lantusu! Jaký toastový cukr jste měli ráno před jídlem?

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:52
  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:54

Takže si myslím, že by se mohl zkazit?

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 10:58

vooot !! bylo třeba, koneckonců, měřit 4 hodiny po jídle. Ale právě teď máte potíže. Zkrátka - změříme se před večeří (když chcete jíst) - jedeme a pokousáme NovoRapid na XE, měříme po 2 a 4 hodinách, pokud po 4 hodinách je vysoká, pak jsme rozdělili 2-3 jednotky. a měřit po 2 hodinách - a odhlásit se zde.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 11:01

Před týdnem jsem udeřil jiný suranat, klesl 1 jednotku. o 2,23-2,33 jednotek

a tohle, pokud vím lépe, ale výsledek mi nezasahuje

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 11:04

protože HP je extrémní, a vy prickovat hodně jednotek na několika HEE a rollbacks dochází.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 11:07

a poslední stříkačka, kterou jsem dostala z chladničky, byla čistá jako slza a po několika dnech ji krystalovala, napsal jsem ti

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 11:08

Vidím. jak to kontrolovat.

  • namesake199705
  • 28. března 2011
  • 23:28

Valery, nemá smysl kontrolovat. Srážky krystalů naznačují, že inzulín je poškozen (((Pravděpodobně leží velmi blízko u mrazáku. I v dobré chladničce by měl být inzulin uchováván s teploměrem a přísně zajistil, aby teplota nebyla nižší než 2 (nebo lepší než čtyři) stupně.

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 23:33

Už jsem napsal Valerijovi, že by měl být takový inzulin vyhozen.

  • goniometr
  • 29. března 2011
  • 12:15

To nefungovalo v slibu k měření, jen na večeři a dostala se sem

Vpřed večeře 22,3 prick HP 8 jednotek, jíst pilaf

po 2 hodinách -13

po 4 hodinách 10.2

To znamená, že HP funguje dobře.

  • namesake199705
  • 31. března 2011
  • 16:39

Ukázalo se, že funguje na večeři, ale nefunguje na oběd?

  • goniometr
  • 31. března 2011
  • 19:33

na oběd nebylo možné měřit

  • namesake199705
  • 31. března 2011
  • 19:43

Ale podle toho, jaké cukry byly před večeří, bylo velmi špatné nahradit večeři (((((((

Jak se vyjadřujete k jídlu?

  • goniometr
  • 31. března 2011
  • 21:54

Slib mohl být normální. jestliže jsem nekouzla krekery bez vtipy.

podschityvayu XE a HP sází na ně, nebo něco špatného, ​​dělám?

  • namesake199705
  • 31. března 2011
  • 22:54

A proč jíst sušenky bez vtipů, když cukr není tak krásný a tak dále?

  • goniometr
  • 1. dubna 2011
  • 21:43
  • namesake199705
  • 1. dubna 2011
  • 23:45

tak to bylo nutné dokončit, jakmile se objeví příležitost)

  • goniometr
  • Duben 02, 2011
  • 10:58

Chápu, že musíte vyčistit více než 2 jednotky..

  • namesake199705
  • Duben 02, 2011
  • 13:23

Je možné dráždit tolik za pádu, ale podle výpočtů

  • goniometr
  • Duben 02, 2011
  • 13:49
  • zrušeno2
  • 6. dubna 2011
  • 21:33

Dobrý den! Můj otec byl před měsícem diagnostikován s SD1 a dal si na Levomira.

po ambulanci šel do nemocnice a tam přešel na lantus + aktrapid, cukry udržují kolem 7-8, to je normální.

po propuštění se vydal na své bříško a ona mu pravidelně dala Lantus a Humulin.

řekni mi, prosím, je humulin špatný inzulín? A existuje nějaký rozdíl mezi tím a aktrapidem? to také prick před jídlem. ve stejné výši?

  • namesake199705
  • 6. dubna 2011
  • 23:51

Humulin R a Aktrapid jsou téměř identické a obě jsou velmi dobré inzulíny. Takže nenechte se stydět s Humulinem R a jednat s Actrapidem.

  • zrušeno2
  • 7. dubna 2011
  • 00:21
  • @ = Bolívie
  • 25. dubna 2011
  • 20:49

Po dobu 11 let svého života s cukrovkou jsem zkoušel všechny tyto inzulíny na sebe: první byl pichnutý po dobu 3,5 roku, pak byl Novorapid 3 roky, Apidru byl starý 1 rok a konečně 3,5 roku jsem Humalog pichl a jsem docela spokojen s tím, co mám cukru na tomto inzulinu ve srovnání s přípravkem Novorapid Actrapid a přípravkem Apidra

  • aurora48
  • 25. dubna 2011
  • 21:52

Humalog a vyhovuje mi lépe než Novorapid. Zvláště v zimě a na jaře! Novorapid v létě funguje dobře.

  • obtížnost
  • 28. dubna 2011
  • 00:19

dáváme to, co máme po dobu 7 let, více než třikrát, nedal hlavnímu Himulinu actrapidovi a pokud je román pro mě píseň

  • sympathetic4141
  • 8. června 2011
  • 15:14

Nibud přešel z úchylky na Novorapid? Pokud ano, jaké pocity? v našem městě Apidra je u konce, chtějí napsat Novorapid.

  • adler197507
  • 8. června 2011
  • 18:46

Apidru potřebuji trochu více než na Novorapidu a Humalogu.

  • aurora48
  • 9. června 2011
  • 04:58

Alexandře! Novorapid je pomalejší než Apidra.

Mary! Humalog taxi!)))))

  • adler197507
  • 9. června 2011
  • 07:05

Inessa, mám rád Apidru více :))))))))

  • 5handcuff ^ @
  • 9. června 2011
  • 17:40

Byl jsem na humalogu a na latntu, byl jsem na humulínu, ale nezapadalo mě, ale špatně se snižuje.

Chci změnit prodloužený levimir poté, co jsem si přečetl Lantus: (

  • aurora48
  • 9. června 2011
  • 23:44

Mary! ale my, bohužel, nedávejte Apidru.

  • adler197507
  • 10. června 2011
  • 07:18

Inessa, a my dáváme celou dobu jinou. Ten Humalog, pak Apidru. Je mi to jedno. Nejsou příliš odlišní. Přestože Apidra je rychlejší, ale je mi více vyhovující.

  • příležitostné
  • 14. června 2011
  • 03:58

Pokud podáváte potravu pod inzulínem (k úpravě jídla s vysokým nebo nízkým glykemickým indexem),

pak inzulín nezáleží (já osobně jsem na actrapid a protafane již 10 let)

  • příležitostné
  • 14. června 2011
  • 03:59

Potřebujete pravidelné cvičení na těle a sen cukru))))))

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 15. června 2011
  • 00:20

Pavlo, co to znamená upravit potraviny s vysokým a nízkým GI? Po přípravě přípravku Novorapid se učíme kompenzovat jídlo pomocí AR.

  • příležitostné
  • 15. června 2011
  • 00:55

Například potraviny s vysokým glykemickým indexem jsou absorbovány do krve ve formě sacharidů mnohem rychleji než u nízkých

Podle toho, co můžete jíst ihned po injekci, a něco jen na vrcholu inzulínu

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 28. června 2011
  • 00:51

Pokusil se vyzvednout koeficienty na AR. Je možné, že 1 jednotka. Společnost HP kompenzuje 25 kusů a 1 jednotku. AR současně přesně polovinu 13 gu.

  • namesake199705
  • 28. června 2011
  • 15:15
  • zákaz
  • 4. července 2011
  • 12:06

No, Novorapid je ultra krátký inzulin a aktrapid je jen krátký)))))

  • dětské hřiště198604
  • 21. července 2011
  • 19:43

prosím, řekněte mi, že mě přenesli z vousu do Novorapidu. apidru velmi rychle a rychle snížil cukr (nedokázal jsem to dosáhnout u humologa) Novorapid snižuje cukr dobře. a obecně je nutné ho pichat těsně před jídlem.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 22. července 2011
  • 16:25

Pravděpodobně každý má různé způsoby a závisí na jídle GI. Ale kvůli rychlým sacharidům, podle mého názoru, je třeba pichnout. Přestože je znovu postiženo místo vpichu.

  • namesake199705
  • 22. července 2011
  • 17:10

Společnost HP působí ještě pomaleji a klidněji než humalog.

Když bude jeho bodnutí záviset nejen na jídle GI, jak správně poznamenala Maria, ale také na vaší individuální náchylnosti k HP,

  • dětské hřiště198604
  • 22. července 2011
  • 17:20

mda = (((Žiji tak dobře na apis. Děkuji za odpovědi

  • agronom
  • 22. července 2011
  • 19:13

apidra a humalog - rozdíl v počtu vstřikovaných jednotek na stejném jedlém uhlí. je tam?

  • namesake199705
  • 22. července 2011
  • 19:21

Jen málo lidí slyšelo, že se jedná o trochu méně. Mám všechno naprosto stejné jako Ultra. Rozdíl je pozorován pouze rychlostí a silou jejich činností.

  • dětské hřiště198604
  • 24. července 2011
  • 18:14

Mám jeden a půl krát větší potřebu apidry než humologa

  • prasknout
  • 3. srpna 2011
  • 21:58

tento měsíc mi nedali novorodce a namísto něj se zdálo, že se apidra také vyprázdnila, což mi pomůže ještě lépe, jak se mi zdá, snižuje cukr a co Lantus, neříkej mi, jak je v akci.

  • namesake199705
  • 4. srpna 2011
  • 00:16
  • rhombi
  • 12. srpna 2011
  • 17:41

Humalog a jen on. Po 12 letech jsem byla nemocná, zpočátku jsem použila injekční stříkačky, nyní s pompou, a tam a tam byl vždy homolog.

  • interrupt872
  • 16. listopadu 2011
  • 16:20

Můj poslední dva týdny cukr téměř neklesá. Zdá se, že přípravek Novorapid nefunguje. Pokles je patrný až po hodině po injekci. Myslím, že možná jsem ztratil citlivost a měl bych změnit inzulín?

  • namesake199705
  • 21. listopadu 2011
  • 21:12

V nějakém tématu jsem již napsal, že apidra je na seznamu vzácných léků a získává to dokonce i pro federální prospěch, dokonce i pro regionální, jde podle zvláštního dokumentu schváleného zdravotním oddělením regionu. Abyste se stali jedním z těch, kteří dostali inzulín pro tuto kvótu, musí lékař v uplynulém roce podat žádost. Tedy je nutné, aby se uskutečnil určitý postup a teprve po jeho přechodu se apidor podá v příštím roce.

Takže zde nemůžete pomoci s prázdnými hrozbami.

A co jsou nové zprávy o monomerních inzulinech, které neobsahují zinek?

Zinek jako prodlužovač a neměl by být zahrnut do potravinového inzulínu. Aktivujte akci, protože potřebujete pouze delší pozadí. A všechny ultras mají monomerní základ. A zbytek je hexamerický. Takže jedinečnost apidry je nějak podivně popsána (((((

Citace: "Když mluvíme o zlepšení inzulinových přípravků, je vhodné připomenout, že v ideálním případě by inzulín s krátkým dosahem měl poskytnout" živý "vrchol inzulinové aktivity v kombinaci se změnou hladiny glukózy v souvislosti s příjmem potravy a poté rychle zmizel. konstantní bazální insulinemii Profily dříve vyvinutých inzulínových přípravků nesplňovaly tyto požadavky.Pomocí technologie genetického inženýrství byly vyvinuty analogy inzulínu, modelované tímto způsobem Oba odpovídaly co nejvíce požadovanému profilu inzulinové aktivity.

Monomerní analogy inzulínu se tedy vyznačují rychlejším nástupem a kratším trváním účinku než inzulíny krátkého rozsahu, které existují jako hexamerické formy. Byly získány nahrazením aminokyselinové sekvence v místech, která jsou kritická pro tvorbu dimeru nebo hexameru.

Racionalita používání analogů inzulínu je, že jsou blíže fyziologickým parametrům dynamiky přírodního inzulínu. To vám umožní provádět injekce přímo během jídla, nikoliv 20-40 minut před jídlem, ke zlepšení postprandiální glykemické kontroly a ke snížení rizika pozdní hypoglykémie. Tyto analogy byly vyvinuty, existují buď jako monomery v roztoku nebo se rychle disociují na monomery, a tak urychlují absorpci inzulínu ze subkutánního tkáně "

  • bergstrom
  • 21. listopadu 2011
  • 21:48

Eleně, teď se zeptat na bláznivou otázku, ale pořád.

HP pichlavý čistě na jídle jedl? Neexistuje žádné hromadění?

V dnešní době mi vedoucí oddělení informovalo o nějakém aktivním inzulínu, že není možné umístit inzulin na jednu potravinu na druhou. Když s nimi komunikuji, mám dojem, že pracuji jako manažer v Down Ball. Jsme s nimi jako jiné planety - nikdo nikomu nerozumí. Vzali Daniel s cukrem 8,0 a cukr v moči. Inzulín byl přidán z 10 + 10 Levemirů na 24 + 22 (((((8 NR na jednotku, 6 XE, což má stabilní cukr 12-16.

Sedím tady a myslím: co dělat (((((((Měli bychom pravděpodobně snížit Levemira, zkrátka jsme se usadili v nemocnici, obdrželi odkaz na Moskvu a nyní obnovíme SC.))

  • carboy
  • 21. listopadu 2011
  • 22:10

Také si myslím, že máte nějakou chronickou přestávku. Možná se pokusíte pomalu omezit a přidat fyzické cvičení?

  • bergstrom
  • 21. listopadu 2011
  • 22:26

Ano, snížím dnes. Mimochodem, který byl již odstraněn v polovině - 15. celý den, jako zaseknutý.

Mimochodem, v analýzách je MAU - je to to, co jste doporučil projít? máme 37 mg / ml

Další test Zinitsky - je napsáno, že funkce ledvin není narušena.

  • namesake199705
  • 21. listopadu 2011
  • 23:49

bergstrom, MAU, pravděpodobně 37 mg / l?

Pak je to trochu moc (((Norm do 30

  • weierstrass_ ^
  • 30. listopadu 2011
  • 17:52

Od dětství používám Novorapid a vše se zdá normální))

  • _0wasteful
  • 7. prosince 2011
  • 19:58

Nejlepší je být na actrapid a Novorapid.

když například víkend a není nic co dělat a neustále jíte nebo s přáteli mimo město, pak také neustále jíte. v takových případech je lepší jednat, a když chcete jíst a zapomínat, je lepší, aby byl Novorapid

  • toefl ^^ 9
  • 8. prosince 2011
  • 13:07

no, bylo to všechno. Posledním rokem byla aktivita, nakonec může být jakýmkoli způsobem. V září byla předepsána apidra, ale pro mě je to jako voda, i když se říká, že inzulín je nejlepší, zatímco NovoRapid je nejvhodnější.

  • instructor9725
  • 8. prosince 2011
  • 13:27

toefl ^^ 9, Zde mám stejnou věc, sedím na Novorapidě))

  • 0_offenbach
  • 8. prosince 2011
  • 17:11

Lantus rozbil na 2 v 10 ráno a ve 22 večer. Místo Humalogu dali apidru, picháním na 1XE od 1,25 do 1,75 Apidry (všechno záleží na cukru před jídlem a tím, co jí), cukr šel dolů - což je dobrá zpráva. Napište svou dietu, přidejte cukr ke stolu, počkejte na grafy - nebuďte líní - můžete vidět, jak se cukry chovají, jak tělo reaguje.